مجله سورس یدک > دانستنی های خودرو > هیوندای پالیسید 2023

هیوندای پالیسید 2023

هیوندای پالیسید 2023 | 2023 Hyundai Palisade

مشخصات هیوندای پالیسید 2023

هیوندای پالیسید 2023 خودرویی با کابین با کلاس و سواری نرم و راحت است که مجموع این ویژگی ها باعث می شود از خودرو هایی باشد که برای خانواده ها بسیار مناسب است و جزو محبوب ترین اتومبیل های کمپانی هیوندای باشد. یک موتور 3.8 لیتری V-6 در زیر کاپوت هیوندای پالیسید 2023 و با 291 اسب بخار قدرت خود را طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می کند.

با این حال ویژگی های اتصال و فناوری ها در این خودرو محدود و استاندارد هستند در حالای که مدل‌ های برتر از امکاناتی لوکس مانند سانروف پانوراما، ناوبری در داشبورد، و روکش‌ های چرمی بهره می‌ برند. مهم نیست که کدام مدل را انتخاب کنید، کابین Palisade مکانی جادار و راحت برای کل خانواده است.

ویژگی های جدید هیوندای پالیسید 2023 چیست؟

فیس لیفت بدنه (facelift) برای مدل سال 2023 ظاهر مربع‌ تری دارد. این ظاهر جدید با استفاده از چرخ های جدید بهبود یافته است و همچنین در بخش کابین نیز ویژگی ها و امکانات جدید اضافه شده است. پنل ابزار پالیسید 2023 که دارای صفحه نمایش 12 اینچی است به روز شده است و با وضوح بالاتر و دیگر آپشن ها ارائه می شود. از ویژگی های جدید می توان به هات اسپات Wi-Fi، صندلی های ردیف سوم که دارای سیستم گرمایشی است و صندلی راننده که دارای سیستم ماساژ است ، اشاره کرد.

در مقابل  ، تریم XRT با ظاهر خشن تری وارد بازار می شود و با رینگ‌ های 20 اینچی، تزئینات بیرونی سیاه‌ رنگ و طراحی‌ های دیگر عرضه می‌ شود.بزرگترین رقیب Palisade همیشه کیا تلوراید بوده است که از نظر فنی مشابه پالیسید می باشد، اما این مدل نیز قرار است امسال به روز شود و این بدان معناست که رقابت مطمئناً ادامه خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید :  جک توجوی سدان

 

صفحه نمایش 12 اینچی دارای فیس لیفت (بدنه مربع شکل)
هات اسپات دارای چرخ های جدید و به روز
صندلی دارای سیستم گرمایشی (ردیف سوم) صندلی دارای سیستم ماساژ (صندلی راننده)

تفاوت قیمت هیوندای پالیسید 2023 و XRT : کدام یک را بخریم؟

مدل XRT یک پیشنهاد جدید در خط تولید امسال است، اما هیوندای پالیسید 2023 منتخب ما SEL میان رده با بسته Premium خواهد بود. بسیاری از بهترین ویژگی های فنی و لوکس SUV از جمله صفحه نمایش بزرگتر، ناوبری در داشبورد و پیشرفته ترین ویژگی های کمک راننده هیوندای را در پالیسید 2023 اضافه کرده اند. بنابراین می توان پالیسید را بهتر و بالاتر دانست و برای خرید آن اقدام کرد مگر رقیب آن ویژگی های بهتر و بیشتری ارائه دهد.

چه ویژگی هایی در هیوندای پالیسید 2023 جدید است؟

موتور استاندارد و پر قدرت هیوندای پالیسید 2023

همانطور که در مطالب فوق گفته شد Palisade از یک موتور 3.8 لیتری V-6 بهره می برد و به صورت استاندارد با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شود. 291 اسب بخار قدرت موتور ، شتاب مناسبی را برای خودرویی مانند این فراهم می کند.

موتور 3.8 لیتری V-6
گیربکس هشت سرعته اتوماتیک
قدرت موتور : 291 اسب بخار
شتاب مناسب

 

شما می توانید لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی هیوندای پالیسید 2023 مورد نیاز خود را از طریق آگهی های سایت سورس یدک خریداری کنید.

گیربکس 8 سرعته هیوندای پالیسید 2023 و عملکرد آن

گیربکس پالیسید 2023 را می توان به صورت دستی با پدال های نصب شده روی فرمان جابجا کرد. گیربکس به خودی خود به آرامی تعویض می‌ شود، اما هنگام بالا رفتن از تپه‌ ها و سر بالایی ها، نسبت‌ ها به هم می‌ خورد. دیفرانسیل جلو استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک در سطوح تریم SE، SEL و Limited اختیاری است. این استاندارد در این خودرو ها پرطرفدار است. همه مدل‌ های Palisade 2023 به‌ صورت استاندارد با یک خنک‌ کننده انتقال و پیش سیم‌ کشی و کنترل نوسان تریلر عرضه می‌ شوند. در صورت مجهز بودن به گیره تریلر نصب شده توسط فروشنده، پالیسید 2023 می تواند تا 5000 پوند یدک بکشد.

این مطلب را هم بخوانید :  چگونه یک روغن موتور با کیفیت انتخاب کنیم ؟

در یک آزمایش ، پالیسید از صفر به 60 مایل در ساعت ، در 6.9 ثانیه رسید و Palisade برای توقف از سرعت 70 مایل در ساعت ، به 182 فوت نیاز داشت. ثابت شد که کمی سریعتر از تلوراید است اما کند تر از شورولت تراورس است.

 

سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 6.9 ثانیه
توقف با سرعت 70 مایل در ساعت  به 182 فوت  برای توقف نیاز دارد

 

 

گیربکس 8 سرعته هیوندای پالیسید 2023 و عملکرد آن

مصرف سوخت و MPG هیوندای پالیسید 2023

طبق گزارش EPA، هیوندای پالیسید 2023 دیفرانسیل جلو ، به امتیاز 19 مایل بر گالن مصرف سوخت در شهر و 26 مایل بر گالن در بزرگراه دست یافته است. هنگامی که به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شود، پالیسید در بزرگراه 19 مایل بر گالن و در شهر 24 مایل بر گالن رتبه بندی می شود. در مسیر آزمایشی 200 مایلی بزرگراه ، مدل SEL با سیستم چهار چرخ متحرک در مقایسه با امتیاز 24 مایل بر گالن، تنها با 23 مایل بر گالن موفق شد.

 

مصرف سوخت در شهر 19 مایل بر گالن
مصرف سوخت در بزرگراه 26 مایل بر گالن
مصرف مدل SEL با سیستم چهار چرخ متحرک 23 مایل بر گالن

کابین داخل ، راحتی و حمل و نقل هیوندای پالیسید 2023

مدل های SE و SEL هشت سرنشین را در خود جای می‌ دهند، در حالی که مدل های Limited و Calligraphy دارای صندلی‌ های کاپیتان ردیف دوم هستند که ظرفیت مسافر را به هفت نفر کاهش می‌ دهد. در هر صورت، فضای زیادی در هر سه ردیف برای سرنشینان وجود دارد. ردیف دوم دارای دکمه ای برای حرکت صندلی به جلو برای دسترسی آسان به ردیف سوم است.

سر و صدا هایی که ممکن است از فضای بیرونی خودرو وارد کابین شوند و باعث ناراحتی سرنشینان شود ، کاملا حذف شده است. با این حال، مقدار زیادی صدای باد به درون کابین نفوذ می کند. صندلی‌ های ردیف دوم و سوم دارای سیستم تاشو برقی در تریم SEL است که به صورت اختیاری می باشد و در مدل‌ های Limited و Calligraphy استاندارد هستند.

این مطلب را هم بخوانید :  راهنمای جامع تعمیر و تعویض سیبک خودرو

حجم بار با تمام صندلی های تا شده 86 فوت مکعب است و پالیسید در آزمایش انجام شده 33 چمدان دستی را در خود جای داده است. با ردیف دوم در وضعیت عمودی و ردیف سوم تا شده، فضای ذخیره سازی در مجموع 46 فوت مکعب است. با استفاده از ردیف سوم، حجم به 18 مکعب کوچک می‌ شود. فضایی در زیر کف بار برای نگهداری وسایل گل آلود یا خیس وجود دارد. جاهای کوچک در درها وجود دارند که وسایل را محکم نگه می دارند، اما فضای ذخیره سازی مناسبی در داخل و زیر کنسول مرکزی وجود دارد.

کابین داخل ، راحتی و حمل و نقل هیوندای پالیسید 2023

صفحه نمایش (مانیتور) و اتصالات هیوندای پالیسید 2023

یک صفحه نمایش 12.0 اینچی با صفحه نمایش لمسی با امکانات Android Auto، Apple CarPlay، ناوبری درون داشبورد، رادیو ماهواره ای SiriusXM و اتصال بلوتوث استاندارد در تمام مدل ها وجود دارد. حداکثر هفت پورت USB در دسترس است و می توانید دو دستگاه بلوتوث را به طور همزمان وصل کنید. زمانی که پالیسید 2023 به سرویس اپلیکیشن Blue Link Hyundai مجهز شود، می‌ توان آن را قفل یا باز کرد و از راه دور از طریق Amazon Alexa و Google Assistant راه‌اندازی و کنترل کرد.

ویژگی های امنیتی و کمک راننده هیوندای پالیسید 2023

در تجهیزات ایمنی استاندارد، تقریباً هر سیستم ایمنی پیشرفته را می توان به سطوح مدل بالاتر اضافه کرد. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط
  • کروز کنترل تطبیقی استاندارد با حالت رانندگی نیمه خودمختار

آیا هیوندای پالیسید 2023 یک SUV خوب است؟

تا زمانی که خودتان رانندگی نکرده اید و آزمایش ها کاملا انجام نشده اند نمی توان با قاطعیت بیان کرد که پالیسید 2023 یک خودروی خوب است یا خیر ، اما امتیاز TCC Palisade 2022 با امتیاز 7.3 از 10، آن را نزدیک به صدر رده‌ بندی رایج شاسی‌ بلند های سه ردیفه ما قرار می‌ دهد و تنها از Kia Telluride عقب‌ تر است.

آیا هیوندای پالیسید 2023 یک SUV خوب است؟

 

منبع : caranddriver

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اپلیکیشن سورس یدک لذت را تجربه کنید!!! همین حالا نصب کندانلود و نصب
+