هیوندای اکسنت 2019

هیوندای اکسنت 2019

مشخصات هیوندای اکسنت 2019

هیوندای اکسنت 2019 در رتبه سوم کلاس خودرو های ساب کامپکت قرار دارد. این خودرو سواری ملایم، کابین جادار، امتیاز ایمنی خوب و سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری آسان دارد که همین موارد باعث می شوند تا علاقه مندان به خودرو های ساب کامپکت به سمت اکسنت 2019 کشیده شوند. با این حال، رانندگی و حرکت این ماشین به اندازه برخی رقبا قدرتمند یا سرگرم کننده نیست.

خودروهای سطح ابتدایی اغلب فقط ویژگی‌ های سطح پایه را ارائه می‌ دهند، اما هیوندای اکسنت، آیتم‌ های سطح‌ بالا و مطلوب بسیاری را به عنوان امکانات اضافی و اختیاری به بخش ساب کامپکت اضافه کرده است. برای مثال، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، مانند ترمز اضطراری خودکار در دسترس است.

اکسنت همچنین با نمای بیرونی بزرگ‌ تر پوشانده می‌ شود که وقتی در محل شرکت در کنار خودرو های بزرگ‌ تر و گران‌ تر پارک می‌ شود، باعث شرمساری مالکان نمی‌ شود، حداقل مشخصات Accent in Limited این چنین است. کسانی که بودجه کمتری دارند، هنوز هم می‌ توانند با SE پایه یا SEL متوسط، سود خوبی به دست بیاورند، بنابراین برای هر نوع بودجه، خودرویی مناسب وجود دارد.

سایر رقبا برای جذب خریداران به طراحی جسورانه یا بسته‌بندی فوق‌العاده تکیه می‌ کنند، اما برای کسانی که به دنبال یک خودروی کوچک ساده اما توانا با تم بزرگسالان هستند، اکسنت این محصول را ارائه نموده است.

مشخصات هیوندای اکسنت 2019

جوانب مثبت منفی هیوندای اکسنت 2019

+ ویژگی های فنی بصری

این مطلب را هم بخوانید :  تویوتا CHR مدل 2022

+ صندلی های جادار

+ هندلینگ مرکب

+ ایمنی خوب و رتبه بندی قابلیت اطمینان پیش بینی شده

– شتاب کم

قیمت هیوندای اکسنت 2019 چقدر است؟

بر اساس لیست های قیمت عرضه شده از اکسنت 2019، میانگین قیمت لیست 17518 دلار است. قیمت ها از 17518 تا 19812 دلار متغیر است و بسته به وضعیت خودرو، مسافت پیموده شده، ویژگی ها و موقعیت مکانی قیمت این خودرو متفاوت است.

ویژگی های جدید در هیوندای اکسنت 2019

مدل پایه خودروی SE اکنون با جلو پنجره کرومی مطابق با سایر خط‌ مشی‌ ها عرضه می‌ شود، در حالی که ماشین SEL اکنون با چراغ‌ های مه شکن و تزئینات کرومی بیرونی عرضه می‌ شود که سال گذشته منحصر به Accent Limited بود. چراغ‌ های جلو LED فقط در لیمیتد برتر موجود هستند. هیوندای اکسنت 2020 به‌روزرسانی‌های جزئی را دریافت می‌ کند، از جمله یک گیربکس خودکار متغیر پیوسته (CVT) که نوید مصرف سوخت بهبود یافته را می‌دهد.

عملکرد موتور و گیربکس هیوندای اکسنت 2019

موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر اکسنت، 130 اسب بخار قدرت دارد و چرخ های جلو را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورد. از بین این دو، ما دریافتیم که جعبه دنده شش سرعته دستی، بیشترین لذت رانندگی را با تعویض دنده های واضح و عملکرد کلاچ متعادل خود ارائه می دهد.

همچنین ثابت شد که ماشین اکسنت 2019 در مسیر آزمایشی بسیار سریع است و زمان صفر تا 60 مایل در ساعت را در مدت 7.5 ثانیه ثبت کرد. گیربکس اتوماتیک قدرت را کاهش می دهد. خودروی تست نسبت به مدل دستی SE، به‌ طور قابل‌ توجهی کندتر بود و تا  60 مایل در ساعت 1.4 ثانیه کندتر از مدل دستی حرکت می کند.

واضح است که راحتی سواری بر هندلینگ ماهرانه اولویت دارد. با این حال، اکسنت سرزنده به نظر می‌ رسد، بدنه کوچک آن به راحتی به گوشه‌ ها پرتاب می‌ شود. فرمان آن مستقیم، دقیق، سبک و بی دردسر است، اما در هنگام خاموش شدن از مرکز کمی بارگیری می کند و کمی بازخورد از جاده پیش رو وجود دارد. جاده های ناهموار به اندازه کافی توسط سیستم تعلیق صاف می شوند، اما ضربه های شدید باعث ایجاد لرزش در داخل کابین می شود.

این مطلب را هم بخوانید :  ماشین اتومات یا دنده‌ای؟ کدام بهتر است ؟

عملکرد موتور و گیربکس هیوندای اکسنت 2019

مصرف سوخت و MPG هیوندای اکسنت 2019

انتظار می‌ رود خودرو های کوچک، اعداد مصرف سوخت خوبی ارائه دهند و Accent دقیقا این کار را انجام می‌ دهد اما بهتر از رقبای خود نیست. تست های مصرف سوخت در دنیای واقعی ما یک ناهنجاری جالب را نشان داد به طوری که تخمین‌ های EPA، اتومات را در بزرگراه جلوتر از دستورالعمل‌ های د پستی قرار می‌ دهد، اما به طرز عجیبی، اتوموبیل آزمایشی Limited مجهز به گیربکس ما عملکرد کمتری از برآورد EPA در بزرگراه 2 مایل بر گالن با سرعت 36 مایل بر گالن داشت.

نتیجه در حالی است که پایه SE عدد EPA خود را با 4 مایل بر گالن شکست داد تا سرعت 41 مایل بر کیلوگرم خارق العاده را ارائه دهد. شرکت خوردو سازی هیوندای می گوید آنقدر شگفت زده شدند که در واقع دوباره آزمایش را انجام دادند تا مطمئن شوند که در محاسبات آن ها خطایی وجود ندارد، هیچ اشتباهی وجود نداشت؛ نتایج هر دو بار یکسان بود.

خرید لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی هیوندای اکسنت 2019 در سایت آگهی های سورس یدک

بخش داخلی ، صفحه نمایش و حمل و نقل هیوندای اکسنت 2019

فضای داخلی بزرگ‌ تر اکسنت 2019 به نظر خوب ساخته شده است، اما فاقد سبک شیک کیا ریو یا جادار بودن صندلی‌ های عقب هوندا فیت است که تقریبا شش اینچ فضای پای عقب اضافی را فراهم می‌ کند. هیوندای اکسنت با طراحی داخلی بسیار ساده و زیبا است. هر دو خودروی آزمایشی هیوندای اکسنت 2019 دارای فضای داخلی مشکی بودند که اگرچه به خوبی ساخته شده بود، اما ظاهری تاریک و تجاری ارائه می کرد.

این مطلب را هم بخوانید :  آشنایی با ترموستات خودرو و وظایف و عملکرد آن

فضای داخلی، با صندلی‌ های دو رنگ برنزه و مشکی و رفتاری مشابه برای داشبورد و پنل‌ های در، احساس بهتری را ایجاد می‌ کند. تعداد بسیار کمی از پنل های داخلی در لمس نرم هستند، اما فضای وسیع پلاستیک سخت به خوبی دانه بندی شده اند و احساس بی ارزشی ندارند.

این خودرو دارای یک رادیوی لمسی 5.0 اینچی استاندارد است و پورت‌های USB و کمکی را برای اتصال دستگاه‌ ها به رابط ارائه می‌ کند، اما سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی 7.0 اینچی که در تریم‌های SEL و Limited ارائه می‌ شود، از فناوری بالاتری برخوردار است. صفحه نمایش بزرگتر همچنین دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto و همچنین یک پورت USB دوم است که در پشت کنسول مرکزی قرار دارد. هر دو سیستم اتصال تلفن بلوتوث را ارائه می دهند، اما صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با رادیو ماهواره ای SiriusXM نیز ارائه می شود.

علیرغم بدنه سدان و فضای بار کمتر با صندلی‌ های عقب، Accent نسبت به هاچ‌ بک ریو که دارای شکل عملی‌ تر هستند، فضای بیشتری برای حمل کیف‌ های ما داشت. در واقع، با تا شدن صندلی‌ های عقب، Accent تنها دو قاب کمتر از Fit جادار را در خود جای می‌ دهد.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هیوندای اکسنت 2019

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه هنوز نتایج تست تصادف اکسنت را منتشر نکرده است، اما موسسه بیمه ایمنی بزرگراه، انتخاب این خودرو را امن و مطمئن معرفی کرده است. ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو، ویژگی‌ های اختیاری کمک راننده هستند که در بسیاری از رقبای Accent ارائه نمی‌ شوند. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • هشدار برخورد از جلو در دسترس است
  • ترمز اضطراری خودکار موجود

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هیوندای اکسنت 2019

منبع: caranddriver

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اپلیکیشن سورس یدک لذت را تجربه کنید!!! همین حالا نصب کندانلود و نصب
+