هیوندای اکسنت 2022

هیوندای اکسنت جدید

هیوندای اکسنت 2022

هیوندای اکسنت 2022 یک خودروی پیشرفته تر از مدل هیوندای اکسنت 2020 و  ارزان است و علیرغم قیمت مقرون به صرفه اش، ماشینی با امکانات عالی است .  نام این خودرو در لیست انتخاب علاقه مندان جزو اولین خودرو ها است . تمامی مدل های هیوندای اکسنت2022 دارای موتور چهار سیلندر 120 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) هستند. فضای داخلی،  الهام‌بخش اما کاربردی است، امکاناتی مدرن و حتی کمی تجملاتی را ارائه می‌دهد.

مدل لیمیتد لود شده کمتر از 21000 دلار قیمت دارد و صندلی های گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی و استارت دکمه ای را دارد. مهم نیست که کدام تریم را انتخاب می کنید، ظاهر اکسنت فوق العاده است. هر دو مدل پایه SE و SEL هیوندای میان رده اکسنت برای سال 2022  به یک ایموبلایزر ضد سرقت جدید مجهز است . هیوندای همچنین اعلام کرده است که این آخرین مدل سال برای کوچکترین سدان خود خواهد بود.

تریم سطح پایه SE از بین رفته و فاقد بسیاری از ویژگی‌هایی است که بسیاری از خریداران خودرو آن را ضروری می‌دانند، بنابراین ما به سراغ مدل میان‌رده SEL می‌رویم که مجموعه‌ای از اقلام راحتی مانند مه شکن، چراغ‌های جلوی خودکار، رینگ‌های آلومینیومی را اضافه می‌کند. همین طور مجهز به آینه های بیرونی گرم شونده، صفحه نمایش لمسی بزرگتر 7.0 اینچی و ….. است.

 

تعداد سیلندر : 4 سیلندر
نوع گیریبکس : متغییر cvt
قیمت : 21000 دلار

هیوندای اکسنت2022

لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی هیوندای اکسنت را میتوانید از آگهی های سایت سورس یدک خریداری فرمایید

موتور، گیربکس و عملکرد هیوندای اکسنت 2022

موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر اکسنت (120 اسب بخار) قدرت دارد و چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) به حرکت در می آیند. این چهار سیلندر برای سال 2020 جدید بوده و ما انتظار داریم عملکردی مشابه مدل های 2018 و 2019 داشته باشد که 130 اسب بخار قدرت ارائه می دهند.

این مطلب را هم بخوانید :  علائم روغن سوزی ماشین

واضح است که راحتی سواری بر هندلینگ ماهرانه اولویت دارد. بدنه کوچک این خودرو  امکان پارک راحت به شما را می دهد.  رانندگی در جاده های ناهموار سخت است و این جاده ها به اندازه کافی توسط سیستم تعلیق صاف می شوند، اما ضربه های شدید حین راندن خودرو باعث ایجاد لرزش در کابین می شود.

نوع موتور : 1.6 لیتری
قدرت : 120 اسب بخار

مصرف سوخت هیوندای اکسنت 2022

انتظار می‌رود خودروهای کوچکتر مصرف سوخت خوبی ارائه دهند و اکسنت دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. موتور چهار سیلندر جدید مصرف سوخت را به 36 مایل بر کیلومتر ارتقا داده است.در ازمایشی این خودرو در مسیر تست مصرف سوخت در بزرگراه 75 مایل بر ساعت قرار گرفت و نتیجه بسیار عالی ایی از خودش نشان داد. 

مشخصات هیوندا اکسنت 2022

داخل ماشین هیوندای اکسنت 2022

به نظر می رسد فضای داخلی بزرگ اکسنت به خوبی ساخته شده است،  که تقریباً شش اینچ فضای پای عقب اضافی را فراهم می کند. هیوندای اکسنت2022 با طراحی داخلی بدون زاویه ی خاصی ، ساده و صادقانه است. هر دو خودروی آزمایشی هیوندای اکسنت 2022 دارای فضای داخلی مشکی بودند که اگرچه به خوبی ساخته شده بود، اما ظاهری تاریک و تجاری ارائه می کرد.

فضای داخلی بژ، صا صندلی دو رنگ برنزه و مشکی حس بهتری به سرنشینان خودرو میدهد . با وجود بدنه سدان و فضای بار کمتر با صندلی‌های عقب ، اکسنت نسبت به هاچ‌بک ریو که دارای شکل بهتری است ، خودروی اکسنت هیوندای مدل 2022 فضای بیشتری نسب به ریو به سرنشینان میدهد و میتوانند احساس بهتری داشته باشند

اتصالات و صفحه نمایشی هیوندای اکسنت 2022

یک صفحه لمسی 5.0 اینچی استاندارد دارد و پورت‌های USB موجود در این خودرو میتواند باعث شود رابط با دستگاه های دیگر آسان شود ، اما سیستم  صفحه لمسی 7.0 اینچی که در تریم‌های SEL و Limited ارائه می‌شود از فناوری بالاتری برخوردار است.

صفحه نمایش بزرگتر همچنین دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto و همچنین یک پورت USB دوم است که در پشت کنسول مرکزی قرار دارد. هر دو سیستم ، اتصال تلفن از طریق بلوتوث را دارا میباشد ، که صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با رادیو ماهواره ای SiriusXM ارتباط برقرار میکند

ویژگی صندلی راننده و کمک راننده هیوندای اکسنت 2022

ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو، ویژگی‌های اختیاری کمک راننده هستند که در بسیاری از رقبای اکسنت ارائه نمی‌شوند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف اکسنت، از وب‌سایت‌های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • هشدار برخورد از جلو در
  • ترمز اضطراری خودکار موجود
این مطلب را هم بخوانید :  کیا پیکانتو 2020

گارانتی و نگهداری هیوندای اکسنت 2022

کمپانی هیوندای این خودرو رو برای 10 سال یا 100000  مایل ضمانت یا گارانتی کرده است  . این شرکت همچنین در حال حاضر خدمات تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را ارائه می دهد که با رقبای اصلی مثل تویوتا رقابت میکند

  • گارانتی محدود 5 سال یا 60000 مایل را پوشش می دهد
  • گارانتی پیشرانه 10 سال یا 100000 مایل را پوشش می دهد
  • تعمیر و نگهداری رایگان 3 سال یا 36000 مایل را پوشش می دهد
  • هیوندای اکسنت 2022 در نیمه بالای رتبه بندی خودروهای ساب کامپکت  قرار دارد.و فضای داخلی مناسبی را هم فراهم می کند و دارای ویژگی های فنی بصری است.

جوانب مثبت و منفی هیوندای اکسنت 2022

  • صندلی های جادار
  • گاز دهی خوب در مسافت های بالا
  • سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
  • صندلی های غیر حمایتی
  • تنه کم حجم

انواع هیوندای اکسنت

ویژگی ها و مشخصات هیوندای اکسنت 2022

  • تعداد صندلی 5
  • 120 اسب بخار قدرت دارد
  • رتبه 1 هیوندای اکسنت 2022 بر اساس امتیاز آن در رده خودروهای ساب کامپکت است. در حال حاضر هیوندای اکسنت 2022 دارای امتیاز 7.9 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 34 تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.

آیا هیوندای اکسنت 2022 خودروی خوبی است؟

بله، هیوندای اکسنت2022 ماشین خوبی است. اگرچه موتور آن برای سرعت بالا ضعیف است، اما سواری راحتی را به شما میدهد و آرامکش را به شما هدیه میدهد که مصرف سوخت این خودرو در برابر مسافت پیموده شده عالی است .داخل این خودرو عالی میباشد که دارا فضای بسیا زیاد بخصوص در صندلی های عقب است که راحتی را به سرنشینان هدیه میدهد

آیا باید هیوندای اکسنت 2022 بخرم؟

اگر یک سدان سطح پایه می خواهید، باید به اکسنت نگاه کنید. این پر زرق و برق ترین یا مجلل ترین خودرو نیست، اما نسبت به قیمتش خوش ساخت و راحت است. به عبارت دیگر، این خودرو بر حسب قیمتش دارای امکانات بالایی است . ما نظرات خود را بر اساس نظرات شخصی خود قرار نمی دهیم. در عوض، ما یافته‌های رانندگان تست حرفه‌ای را با داده‌هایی مانند امتیازات قابلیت اطمینان و ایمنی ترکیب می‌کنیم تا یک نمای کلی از هر وسیله نقلیه‌ای که رتبه‌بندی می‌کنیم به شما ارائه دهیم.

این مطلب را هم بخوانید :  تفاوت هیوندا النترا و اکسنت | 6 نکته مهم در خرید

این بررسی شامل تحقیقات کاربردی برای همه مدل‌های این نسل است که از سال 2018 شروع شد . US News & World Report از سال 2007 بهترین خودروها، کامیون ها و SUV ها را رتبه بندی کرده است ، که کارکنان ایشان دارای 75 سال تجربه در صنعت تحقیقات خودرو سازی هستند.

قیمت هیوندای اکسنت 2022 چقدر است؟

محدوده قیمت هیوندای اکسنت 2022 از حدود 15500 دلار برای مدل  پایه تا حدود 19500 دلار که برای مدل برتر لیمیتد متغیر است. این قیمت ها بستگی به نوع کانسپت دارد  و همچنین میتوانداصلاحات موجود در نوع و مدل خودرو در قیمت آن تاثیر گذار است

هزینه بیمه هیوندای اکسنت چقدر است؟

هزینه بیمه هیوندای اکسنت به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد.

قیمت هیوندای اکسنت 2022

بلوتوث و ناوبری هیوندای اکسنت 2022

استفاده از سیستم الکترونیکی استاندارد این خودرو آسان است، اما بسیار ابتدایی است و بلندگوها آنقدرها هم عالی نیستند. اکثر خریداران سیستم های الکترونیکی و تریم های بهتری را ترجیح میدهد  که دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم صوتی با شش بلندگو، رادیو ماهواره ای و دو درگاه USB اضافی است.

  • ویژگی های پایه  : صفحه نمایش لمسی 5 اینچی، استریو با چهار بلندگو، Siri Eyes Free، بلوتوث و پورت USB است
  • ویژگی‌های حرفه ای : صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم صوتی با شش بلندگو، رادیو ماهواره‌ای، پورت‌های USB اضافی، سیستم تله‌ماتیک Hyundai Blue Link، Android Auto و Apple CarPlay ا
  • ویژگی های استاندارد اضافی: ورود بدون کلید
  • سایر ویژگی های موجود: سانروف، کنترل آب و هوای خودکار و استارت دکمه ای

صندوق عقب هیوندای اکسنت 2022

صندوق عقب 13.7 فوت مکعبی هیوندای اکسنت در مقایسه با سایر خودروهای اصلاح شده مدل قبلی کوچک تر است. با این حال، هنوز هم فضای زیادی برای یک سدان کوچک ارائه می‌کند و می‌توانید با تا کردن صندلی‌های عقب، فضای صندوق را افزایش دهید.

عملکرد هیوندای اکسنت 2022

همه مدل‌های اکسنت 2022 دارای قوای محرکه یکسانی هستند: یک موتور چهار سیلندر 120 اسب بخاری همراه با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT)دارند که قدرت موتور شما را از بین نمی رود، این مدل از خودروی هیوندای میتواند برای رنندگی در شهر بسیار عالی باشد ولی ممکن است در بزرگراه ها از نظر سرعت دچار مکشل شوید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *