هیوندای کونا 2022

هیوندای کونا 2022

بررسی مشخصات هیوندای کونا 2022

هیوندای کونا 2022 ساب کامپکت به زبان ساده یک پکیج عالی از تمام ویژگی ها و رفتار هایی است که یک خودروی پر قدرت و ایده آل از خود در جاده نشان می دهد. کونا 2022 خودرویی با ظاهر جسورانه ، کاربرد عالی و موقعیت رانندگی بالا است.این اتومبیل با دو موتور چهار سیلندر ارائه می شود:یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر که مسلماً بسیار ضعیف است، و یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ مطلوب تر که قدرت بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

با پایبندی به رویکرد ارزش افزا هیوندای، کونا با فهرست بلند بالایی از ویژگی‌ های استاندارد عرضه می‌ شود که تنها با حرکت در تریم‌ های گران‌ تر افزایش می‌ یابد – که چند مورد برتر کاملاً شیک هستند.هیوندای کونا 2022 یکی از خودرو های کوچک‌ تر در بخش شاسی‌ بلند های ساب کامپکت است، بنابراین فضای بار و مسافر را به برخی از رقبای بزرگ‌تر خود واگذار می‌ کند، اما ما فکر می‌ کنیم بسته‌ بندی جمع‌ و جور هیوندای و طبیعت لذت‌ بخش برای رانندگی ،کاستی ها را جبران می کند.

ویژگی های جدید در هیوندای کونا 2022 چیست؟

هیوندای نمای بیرونی و داخلی کونا را برای سال 2022 تغییر داده است، که با ظاهری جدید در قسمت جلویی کامل شده است که حتی از مدل هیوندای کونا 2021 چشمگیرتر است. طراحی‌ های جدید چرخ‌ ها، عناصر روشنایی بیرونی به‌ روز شده، جلو پنجره دهانه‌ گشاد جدید، و صفحه‌ های اسکید جلو و عقب مصنوعی، همگی ویژگی‌ های ظاهری جدید هستند.

در داخل، کونا یک داشبورد بازطراحی شده و چند ویژگی جدید اختیاری، از جمله نمایشگر دیجیتالی جدید، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و صندلی های عقب گرم شونده را دارا می باشد. صفحه نمایش لمسی استاندارد 7.0 اینچی به صفحه نمایش 8.0 اینچی تغییر کرده است و یک دستگاه 10.3 اینچی جدید اکنون به عنوان ارتقا یافته در دسترس است. علاوه بر همه این تغییرات، تریم اسپرت N Line با نسخه 195 اسب بخاری موتور 1.6 لیتری توربوشارژ به خط تولید اضافه شده است. هنوز خبری در مورد مدل N عملکرد محور که به زودی انتظار می رود وجود ندارد.

این مطلب را هم بخوانید :  چگونگی هواگیری رادیاتور خودرو و علت های آن

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

اگر بودجه دارید پیشنهاد ما خرید مدل Limited کونا 2022 است زیرا تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز را بدون افزایش قیمت بیشتر ارائه می دهد. تجهیزات استاندارد شامل سانروف، کنترل آب و هوای خودکار، مه شکن، روکش چرمی و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی است. لیمیتد همچنین موتور چهار سیلندر توربوشارژ فوق العاده ای را به ما ارائه می دهد که با تریم N-Line مشترک است.

ویژگی های جدید در هیوندای کونا 2022 چیست؟

عملکرد موتور و گیربکس هیوندای کونا 2022

دو مدل از کونا موجود است: مدل‌ های SE و SEL با یک موتور چهار سیلندر 147 اسب بخاری و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می‌ شوند. این تنظیم می تواند از کمی کافئین استفاده کند. در آزمایش ما، یک مدل SEL چهار چرخ متحرک به 9.2 ثانیه برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت نیاز داشت.

مدل‌ های SE و SEL

موتور 4 سیلندر با 147 اسب بخار
گیربکس 6 سرعته اتوماتیک
0 تا 60 مایل بر ساعت : 9.2 ثانیه

 

مدل‌ های Limited و N-Line مجهز به موتور چهار سیلندر توربوشارژ 195 اسب‌ بخاری و گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه هستند. دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک پس از غلت زدن به سرعت و به آرامی تعویض می‌ کند، اما در پارکینگ‌ ها و در ترافیک ، سپر به سپر با سرعت کم تصادف می‌ کند و با تردید دنده اول را درگیر و خارج می‌ کند تا زمانی که راننده ورودی گاز بیشتری ارائه دهد.

مدل‌ های Limited و N-Line

موتور چهار سیلندر توربوشارژ 195 اسب‌ بخار
گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه
این مطلب را هم بخوانید :  هیوندای کونا 2021 1.6T AWD Ultimate

 

Kona هندلینگ چابک و مقدار شگفت انگیزی از سرگرمی را ارائه می دهد. این به معنای یک سواری خشن در جاده های متلاطم نیست. در واقع، سیستم تعلیق کاملاً برعکس است، دست اندازها را کاهش می دهد و کابینی را برای سرنشینان فراهم می کند که به خوبی از عیوب روسازی جدا شده باشد. فرمان شاید بزرگترین افت دینامیک کونا 2022 باشد؛ فرمانی است که نمی توان به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد و علیرغم احساس سنگینی که دارد، به اصلاحات مکرر هنگام عبور از بزرگراه نیاز دارد.

شما خریداران گرامی می توانید لوازم یدکی هیوندای کونا 2022 و لوازم یدکی هیوندای دیگر خودرو ها را از طریق آگهی های سایت سورس یدک خریداری کنید.

 

مصرف سوخت و MPG هیوندای کونا 2022

در این کلاس از مینی SUV های مصرف کننده سوخت، امتیازات EPA هیوندای کونا 2022خوب است اما در میان رقبای خود متوسط ​​است. با وجود این، Kona ما را در طول آزمایش در دنیای واقعی تحت تأثیر قرار داد و بیشتر رقبای خود را میدان به در کرد. با موتور توربوشارژ در زیر کاپوت، کونا 2022 در تست مصرف سوخت در بزرگراه 200 مایلی، 32 مایل بر گالن سوخت مصرف کرد.

مصرف سوخت و MPG هیوندای کونا 2022

طراحی داخلی، راحتی و باربری هیوندای کونا 2022

طراحان هیوندای وظیفه سختی را برای آوردن جذابیت طراحی بیرونی کونا به بخش داخلی و کابین و در عین حال حفظ آسایش و راحتی انجام دادند. مواد با کیفیت، ارگونومی خوب و صندلی‌ های راحت که به نظر می رسد بزرگ‌ تر و ظریف‌ تر شده‌اند، اما با ظاهر بیرونی کونا همخوانی ندارند.

فرمان با چرم  زیبا و دوخت کنتراست پوشانده شده است و کنترل های یکپارچه برای کروز کنترل و تنظیمات صوتی را ارائه می دهد. برای کسانی که از یک هاچ بک جمع و جور یا سدان به کونا 2022 می رسند، فضای بار کونا برای آن ها کاملاً مناسب است، اما خریدارانی که از یک SUV بزرگتر به این این خودرو می رسند ، به احتمال زیاد احساس ضعف خواهند کرد. کونا در آزمایش ما به سختی مزدا CX-3 را شکست داد تا ببینیم چه تعداد چمدان دستی جا می شود. کونا توانست 14 چمدان دستی ما را در خود جای دهد – دو چمدان بیشتر از CX-3 اما هشت عدد کمتر از هوندا HR-V.

این مطلب را هم بخوانید :  بررسی عملکرد دیسک و صفحه کلاچ | صفر تاصد

خریدار لوازم یدکی خودرو

صفحه نمایش و اتصالات هیوندای کونا 2022

بالای داشبورد Kona یک صغحه نمایش لمسی است که دکمه‌ های میانبر ساده کنار آن قرار دارد که به شما امکان می‌ دهد به راحتی بین منو های رایج جابجا شوید. ما متوجه شدیم که این سیستم در عملکرد خود شهودی است، اما هنگام پاسخ دادن به ورودی‌ ها، آرام است. صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی استاندارد است، اما خریدارانی که خواهان صفحه نمایش بزرگتر هستند می توانند به یک دستگاه 10.3 اینچی ارتقاء دهند.

جهت‌ های رانندگی را می‌ توان بر روی صفحه نمایش اختیاری که از داشبورد بالا می‌ رود و همچنین سرعت خودرو و سایر اطلاعات را مشاهده کرد. قابلیت Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند و اتصال بی سیم برای چنین ویژگی هایی به عنوان یک گزینه در دسترس است.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هیوندای کونا 2022

خریدارانی که به دنبال ویژگی‌ های محبوب کمک راننده می‌ گردند، آن‌ها را در کونا 2022 پیدا می‌ کنند، که ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خطوط و مانیتور توجه راننده را به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌ دهد. سایر ویژگی های پیشرفته تر هنوز اختیاری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف کونا، به وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) مراجعه کنید. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد
  • هشدار خروج از خط استاندارد
  • چراغ های جلوی اتوماتیک موجود

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هیوندای کونا 2022

منبع : caranddriver

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *