لوازم یدکی لکسوس CT200

لوازم یدکی لکسوس CT200 

زمانی که نیاز می‌شود تا لوازم یدکی لکسوس  CT200 خود را تعویض کنید، وقتی است که در بخشی از عملکرد خودرو مشکلی ایجاد می‌شود و باید آن را جایگزین کنید تا بخش‌های دیگر خودرو نیز آسیب نبیند و مجبور نباشید هزینه‌ی بیشتری را متحمل شوید.

لکسوس Lexus یکی از برندهای ژاپنی و زیرمجموعه‌ی شرکت تویوتا است. 

قطعات یدکی لکسوس CT200 

برند لکسوس لوازم یدکی و خودروهای باکیفیتی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. قطعات یدکی لکسوس CT 200 نیز از این قضیه مستثنی نیست و نوع اورجینال و اصل آن کیفیت بالایی دارد.

لوازم یدکی لکسوس CT شامل موارد زیر می‌شود:

  • قطعات موتور و سیستم تعلیق مثل: فیلترهای هوا، روغن و سوخت، روکش‌های تایمینگ، بلبرینگ‌ها و زیرسیستم‌های سیستم تعلیق
  • سیستم ترمز و دیسک‌ها مثل: دیسک‌های ترمز و صفحات ترمز، سیستم‌های ABS و ESP
  • قطعات برقی و الکتریکی مثل: باطری، لامپ‌ها (لامپ‌های جلو و عقب، لامپ‌های ترمز، لامپ‌های راهنما)، سیستم‌های ترمز الکتریکی و هیبرید، ژنراتور و سیستم‌های شارژ
  • سیستم‌های خنک‌کننده مثل: رادیاتور و خنک‌کننده و سیستم‌های خنک‌کننده موتور
  • سیستم‌های انتقال قدرت مثل: گیربکس، کلاچ و قطعات مرتبط
  • قطعات کاربری داخلی مثل: دسته‌های در، کنسول مرکزی و صندلی‌ها، کیت‌های نگهداری و تعمیرات داخلی
  • قطعات کاربری خارجی مثل: آینه‌ها، چراغ‌ها و قطعات بدنه خارجی، تزئینات و تجهیزات خارجی
  • لوازم مصرفی مثل: روغن موتور و روغن دنده و سیستم‌های آب‌رسانی و آب‌ رادیاتور
  • سیستم‌های ایمنی مثل: سنسورها و دستگاه‌های تشخیص، واحدهای کنترل، و دستگاه‌های هوشمند کمک راننده

قیمت لوازم یدکی Lexus CT 200 

عوامل زیادی بر قیمت قطعات یدکیCT 200  تاثیرگذار است. طبیعی است که لوازم یدکی اورجینال CT قیمت بیشتری داشته باشند.  

شرایط بازار و هزینه‌های مربوط به حمل و نقل بر قیمت‌ قطعات تاثیرگذار است. هنگام تحقیق و بررسی قیمت‌ها، این موضوع را درنظر بگیرید که لوازم یدکی هر خودرو باید دقیقا برای همان مدل خودرو باشد؛ برای مثال قطعات یدکی ‌CT، CT 200، CT 200 h برای هر قسمت خودرو با یکدیگر فرق دارند و نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی CT200

اگر به هر دلیلی مثل سرویس خودرو، خرابی و ...، تصمیم دارید قطعه یا قطعات یدکی خودروی CT 200 h خود را تعویض کنید، بهتر است از جای مطمئن و قابل اعتماد آن‌ها را خریداری کنید.

حتی اگر تعمیرکار هستید و یا حتی شخصی هستید که برای خودروی شخصی خودتان می‌خواهید این قطعات را پیدا کنید و فرصت کافی برای پیدا کردن این قطعات را ندارید، فروشگاه اینترنتی سورس یدک این مشکلات را برای شما حل می‌کند.

فروشگاه اینترنتی ما، لیستی فروشندگان لوازم یدکی CT 200 را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی و سریع می‌تواند قطعه و فروشگاه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر اینکه در زمان و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی می‌شود، شما می‌توانید قطعه یا کالای اصل و اورجینال را خریداری کنید و از بابت اصالت آن نگرانی نداشته باشید.

لوازم استوک لکسوس CT200 

لوازم استوک این خودرو شامل قطعاتی می‌شود که دست دوم هستند و قبلا در خودروی دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بهتر است از قطعات استوک برای خودروی‌تان استفاده نکنید؛ چون این لوازم عمر کوتاه‌تری نسبت به نو آن‌ها دارد.

این نکته را درنظر بگیرید که حتی نوع دست دوم این قطعات نیز فیک و اصل دارد و

پیشنهاد ما این است که حتی‌الامکان خرید لوازم یدکی CT 200 نو را در اولویت قرار دهید و فقط زمانی که اصل قطعه‌ی موردنظرتان در بازار نیست، تصمیم به خرید لوازم استوک لکسوس سی تی 200 بگیرید.

قطعات یدکی سی تی 200 اصلی

اگر قطعات CT 200 Lexus اصل نباشند، خودروی شما آسیب می‌بیند و دچار مشکل می‌شود.

پس حتما لوازم یدکی این خودرو را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید تا از اصالت این قطعات مطمئن باشید.

سورس یدک، یکی از سایت‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا قطعات یدکی این خودرو را از فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی به راحتی خریداری کنید.

روش‌های زیادی برای تشخیص فیک و اورجینال بودن قطعات جانبی ماشین لکسوس  وجود دارد، مثل هولگرام و ...؛ اما باز هم روش‌هایی قطعی نیستند و ممکن است گول زننده و کپی باشند. تنها روش مطمئن و تضمینی، فقط خرید از فروشگاه‌های معتبر است.

مشخصات فنی خودروی سی تی 200 

مشخصات فنی یا مشخصات تکنیکی، اطلاعات جزئی و دقیقی هستند که درباره‌ی ویژگی‌های فنی و عملکردی خودرو است. این اطلاعات معمولاً شامل جزئیات مختلفی مثل موتور، انتقال قدرت، عملکرد، سیستم‌های ایمنی، ابعاد و وزن و ... می‌شود.

فهرست مشخصات لکسوس CT 200    

  • نوع موتور: هیبرید (ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی)
  • ظرفیت موتور بنزینی: معمولاً حدود 1.8 لیتر
  • توان موتور بنزینی و الکتریکی: متغیر و متناسب با مدل‌های مختلف آن
  • سیستم هیبرید: سیستم هیبرید ترکیبی
  • نوع انتقال قدرت: انتقال متغیره (CVT)
  • قابلیت رانندگی با سرعت‌های پایین فقط با استفاده از موتور الکتریکی (EV Mode)
  • شتاب‌سنجی: بسته به نسخه و مدل
  • سرعت حداکثر: بسته به نسخه و مدل
  • مصرف سوخت ترکیبی (موتور بنزینی و الکتریکی همزمان)، اعلام مصرف به متر مکعب در هر صد کیلومتر یا معادل آن
  • سیستم‌های پیشرفته ایمنی (ADAS)
  • سیستم‌های کنترل پایداری (VSC)
  • سیستم‌های ترمز ضد قلاب (ABS)
  • سیستم‌های هشدار تصادف و ترمز خودکار
  • سیستم صوتی لکسوس
  • نمایشگرهای لمسی و دیگر امکانات ناوبری و سرگرمی
  • طراحی داخلی با کیفیت
  • صندلی‌های چرم
  • سیستم‌های اتصال به اینترنت و ارتباط بی‌سیم

عملکرد موتور CT200

مدل مختلف خودروهای Lexus CT 200 h ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی هستند تا بهترین بهره‌وری از سوخت و قدرت وجود داشته باشد.

موتور بنزینی در Lexus CT 200h معمولاً یک موتور 4 سیلندره با حجم حدود 1.8 لیتر است. این موتور بنزینی تکنولوژی‌ مدرنی دارد و به تزریق مستقیم سوخت و سیستم‌های کنترل پیشرفته مجهز شده است.

موتور الکتریکی این خودرو با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کند؛ این موتور الکتریکی برای زمانی که خودرو بی حرکت است یا سرعت‌های پایینی دارد، می‌تواند به تنهایی برای حرکت خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

در واقع در این خودرو از سیستم هیبرید و همزمان موتور بنزینی و موتور الکتریکی استفاده می‌شود. سیستم هیبرید به طور خودکار و هوشمند می‌تواند بین موتور بنزینی و موتور الکتریکی جابجا شود تا به بهره‌وری بهتر منجر شود.

مصرف سوخت CT 200

مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر، 3.7 لیتر در هر صد کیلومتر؛ مصرف سوخت در خارج از شهر، 3.7 لیتر در هر صد کیلومتر؛ مصرف سوخت به صورت ترکیبی، 3.8 لیتر در هر صد کیلومتر است. حجم باک این ماشین، 45 لیتر است.

طراحی ظاهری لکسوس CT200h و تکنولوژی آن

طراحی این خودرو در مقایسه با خودروهای مشابه‌اش تا حدودی قدیمی و کلاسیک است. سقف شیشه‌ای تمام‌طول، چراغ‌های LED و صندلی‌های چرم دارد.

داخل لکسوس CT و مدلهای بالاتر آن، از متریال باکیفیت با طراحی مدرن ساخته شده است و فضایی لوکس دارد. علاوه بر این مورد، فضای این خودرو بسیار راحت است و  صندلی های قابل تنظیم و فضای مناسب و استانداری برای پاها و سر دارد. 

سیستم صوتی تصویری 

سیستم صوتی لوینسون با ۱۳ بلندگو، نمایشگر لمسی مرکزی ۸ اینچی، بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند و ... دارد. مدل‌ها و سال‌های مختلف خودروهای Lexus CT سیستم‌های صوتی و تصویری متفاوتی دارند. 

نقاط ضعف و قوت لکسوس CT200

از جمله نقاط مثبت این خودرو می‌توان به کیفیت فنی بالا، مصرف سوخت بهینه، کیفیت ساخت بالا، تجربه رانندگی راحت، کابین و فضای داخلی با کیفیت آن اشاره کرد.

نقطه ضعف این ماشین از برند لکسوس این است که چون واردات این خودرو محدود است، درنتیجه دسترسی به خدمات پس از فروش و لوازم یدکی آن نسبت به سایر خودروهای این برند سخت‌تر است.

قطعات یدکی لکسوس CT 200 را از کجا خریداری کنم؟

همانطور که قبلا هم گفتیم برای خرید بهتر است لوازم اصل لکسوس سی تی اصل را خریداری کنید و برای این کار از فروشگاه‌های معتبر کمک بگیرید.

لیست قیمت قطعات لکسوس سی تی 200 را از کجا تهیه کنم؟

برای اینکه لیست فروش لوازم یدکی لکسوس CT200 را داشته باشید، کافی است یک سرچ ساده داشته باشید و لیست قیمت قطعات این خودرو را ببیند و از قیمت هر کدام از مطلع شوید.

برای این منظور در سایت سورس یدک، قطعه موردنظرتان را سرچ کنید تا اطلاعات تکمیلی درمورد آن، فروشگاه‌هایی که این قطعه را دارند و قیمت آن‌ها را پیدا کنید. تمام لوازم لکسوس CT مربوط به قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات مصرفی، قطعات جانبی و ... را در برندهای اورجینال و وارداتی با قیمت های مناسب می‌توانید ببینید.

کدام قطعات CT را می‌توانم خریداری کنم؟

شما می‌توانید به همه‌ی قطعات این خودرو دسترسی داشته باشد. این لوازم شامل: قطعات مکانیکی، لوازم برقی، لوازم جانبی کاربردی و مصرفی، قطعه‌های مربوط به بدنه و ظاهر ماشین، لوازم یدکی داخلی، قطعات موتوری و ... می‌شود.

سخن آخر 

لوازم یدکی لکسوس CT 200 مثل خودروهای دیگر ایرانی و خارجی، اورجینال و تقلبی دارد. در هنگام خرید حتما اصل بودن آن‌ها را درنظر داشته باشید و به این موضوع توجه کنید.

حتما قطعه یا لوازم جانبی مصرفی خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا مشکلی برای خودروی‌تان پیش نیاید و پول خود را نیز هدر ندهید.

نمایش 4 از 4 محصول
تصویر شاخص
شناسه
محصول
امتیاز
خرید
Ashkan
شناسه:274
امتیاز 0.0 کامنت 0
امير فولادى
شناسه:229
امتیاز 0.0 کامنت 0
edrisoption
شناسه:164
امتیاز 0.0 کامنت 0
شاهین خالقی مقدم
شناسه:143
امتیاز 0.0 کامنت 0
نمایش 1 تا 4 از 4 محصول