لوازم یدکی هیوندای

نمایش 12 از 261 محصول
تصویر شاخص
شناسه
محصول
امتیاز
خرید
حسن عباسی
شناسه:1136
امتیاز 0.0 کامنت 0
حسن عباسی
شناسه:1135
امتیاز 0.0 کامنت 0
حسن عباسی
شناسه:1134
امتیاز 0.0 کامنت 0
حسن عباسی
شناسه:1133
امتیاز 0.0 کامنت 0
حسن عباسی
شناسه:1132
امتیاز 0.0 کامنت 0
محسن سیدجوادی
شناسه:1115
امتیاز 0.0 کامنت 0
محسن سیدجوادی
شناسه:1114
امتیاز 0.0 کامنت 0
محسن سیدجوادی
شناسه:1113
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:1108
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:1107
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:1106
امتیاز 0.0 کامنت 0
حسن عباسی
شناسه:1078
امتیاز 0.0 کامنت 0
نمایش 1 تا 12 از 261 محصول

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی هیوندای

قطعات یدکی هیوندای با مارک جنیون پارت یا موبیس یکی از برندهای خودروسازی معروف جهان، کمپانی Hyundai است  که توانسته خودروهای با کیفتی مانند آزرا، توسان، سانتافه، جنسیس، سوناتا را تولید کند و در بین مردم دنیا محبوبیت بسیاری پیدا کند. شما می‌توانید فروشگاه لوازم یدکی هیوندا مدل قدیمی را در این صفحه پیدا کنید.

 خیلی از شماها دوست دارید یکی از ماشین‌های هیوندای را داشته باشید و دلیل آن هم این است که خودروهای باکیفیتی هستند و محبوبیت بالایی در بین مردم دارند

در اکثر کشور‌ها ماشین هیوندای به‌عنوان یک خودروی باکیفیت فنی بسیار بالا و استحکام مقاوم شناخته می‌شود. همچنین خودروی Hyundai دارای استهلاک کمی نسبت به دیگر ماشین‌ها است که صرفه اقتصادی آن بیشتر است. خیلی وقت‌ها به این فکر کرده‌اید که اگر یکی از مدل‌های خودروی هیوندای را خریداری کنم قطعات و لوازم یدکی آن را از کجا خریداری و تهیه کنم؟

در صورت اینکه دغدغه فکری شما تهیه لوازم یدکی هیوندای اصل است اصلاً نگران نباشید. در سایت سورس یدک شما می‌توانید انواع قطعات و لوازم جانبی مدل‌های مختلف هیوندای را خریداری کنید. ما در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو سورس یدک سعی کرده‌ایم انواع فروشندگان قطعات هیوندای را گرد هم آوریم تا بتوانیم خدمات گسترده‌ای را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

انواع قطعات هیوندای

لوازم یدکی Hyundai به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که ما انواع لوازم یدکی هیوندای را در زیر برای شما لیست کرده‌ایم.

  • لوازم بدنه هیوندایسپر، آینه‌ها، درب‌ها، کاپوت، صندوق، رینگ‌های چرخ و
  • قطعات برقی هیوندایسوکت‌ها، چراغ‌ها، دینام، راهنما، سیم‌کشی، باتری و
  • قطعات جلوبندی و تعلیق Hyundaiکمک‌فنر، سیبک، طبق، سینی، دسته‌موتور، پمپ هیدرولیک، اکسل‌ها، پلوس، گردگیر و
  • لوازم موتوری هیونداییاتاقان از نوع ثابت و متحرک، بلوک سیلندر، سرسیلندر، سوپاپ، اگزوز، واشر کامل، واشر سرسیلندر، تسمه تایم، میل بادامک و
  • لوازم ترمز و ایمنی هیوندایدیسک ترمز، لنت ترمز، بلبرینگ چرخ، سیستم ABS ، کاسه چرخ عقب و
  • لوازم رادیاتور و آب Hyundaiمحفظه رادیاتور، فن، کولر، بخاری، شلنگ رادیاتور، کمپرسور و
  • لوازم جانبی و قطعات مصرفی هیوندایشمع موتور، صافی و فیلتر روغن و بنزین، فیلتر‌های هوا، کف‌پوش، روکش صندلی، قطعات داشبوردی و

 

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروی هیوندای

 

برندهای مختلف قطعات هیوندای

قطعات هیوندای در دو برند جنیون و موبیس عرضه می‌شوند. هر دوی این برندها مورد تأیید شرکت  هستند. قطعات برند جنیون درجه یک و موبیس درجه‌دو هستند و شما می‌توانید از این دو برند برای لوازم یدکی خودروی هیوندای خود استفاده کنید. در هنگام انتخاب قطعات HYUNDAI از لوازم استوک استفاده نکنید و با صرف مقداری پول بیشتر از قطعه‌ای بادوام استفاده کنید که مدت بیشتری برای ماشین شما بتواند کار کند.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

با افزایش حضور افراد سودجو در بازار تعداد قطعات تقلبی در بازار افزایش‌یافته و این قطعات با قیمت‌های گزاف در بازار لوازم یدکی به فروش می‌رسد. خرید قطعات اصل و باکیفیت امری ضروری است و استفاده از قطعات بی‌کیفیت موجب آسیب به خودرو و کارکرد معیوب آن می‌شود؛ بنابراین باید از یک فروشگاه معتبر که قطعات باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد خریداری نمود. 

بدیهی است که این امر کار دشواری است به‌خصوص برای آن‌هایی که وقت کافی برای این کار ندارند. خرید اینترنتی و آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی لوازم‌یدکی هیوندای می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی به عمل آورد. فروشگاه اینترنتی سورس یدک با انواع فروشندگان سرتاسر کشور در ارتباط است و شما می‌توانید قطعات اصل و باکیفیت را سفارش دهید. توجه داشته باشید که قطعات اصل دارای کد شناسایی اختصاصی خود هستند. در هنگام خرید شماره شاسی خودرو خود را به همراه داشته باشید و به‌وسیله آن به‌راحتی قطعه موردنظر خود را خریداری کنید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

لیست قیمت لوازم یدکی هیوندای

 به دلیل تنوع محصولات بالا در شرکت خودروسازی هیوندای و کمیاب‌بودن برخی قطعات هیوندای، لوازم هیوندا قیمت مشخصی ندارند. اما چیزی که از بازار پیداست در مقایسه با خودروهای هم‌رده خود قیمت بیشتری دارد. به‌صورت کلی قطعات هیوندای استهلاک پایینی دارند و با خرید قطعه اصلی تا مدت‌ها خیالتان از خرید قطعه جدید آسوده خواهد بود.

 از عوامل تأثیرگذار در قیمت قطعه، نوع قطعه مدنظر شما است. قطعات مصرفی خودرو نسبت به دیگر لوازم قیمت پایین‌تری دارند. قطعات اصل قیمتشان از قطعات تقلبی بیشتر است و به‌خاطر قیمت پایین قطعات فیک آن‌ را انتخاب نکنید. چرا که منجر به آسیب خودرو خواهد شد. اگر علاقه‌مند به دانستن قیمت لوازم هیوندا هستید با شماره‌های گذاشته شده در صفحه محصولات تماس بگیرید و از قیمت قطعه مدنظر خود مطلع شوید.

لوازم یدکی هیوندای تهران

برای پیدا کردن آدرس لوازم یدکی هیوندای در تهران راه‌های مختلفی را می‌توانید امتحان کنید. یکی از این راه‌ها جستجو در سایت سورس یدک و مراجعه به فروشگاه قطعات و لوازم جانبی هیوندای است. همچنین یکی از آدرس‌های محبوب قطعات یدکی هیوندا در تهران خیابان چراغ برق است. شما می‌توانید انواع قطعات جانبی و یمصرفی هیوندای را در اکثر نقاط تهران پیدا کنید که ما لیست فروشگاه‌ها را در مناطق مختلف کلانشر تهران در زیر آورده ایم.

  • لوازم یدکی هیوندای غرب تهران
  • لوازم یدکی هیوندا تهرانسر
  • لوازم یدکی هیوندای بازار تهران
  • لوازم یدکی هیوندای تهرانپارس
  • لوازم یدکی هیوندای شرق تهران
  • لوازم یدکی هیوندای شمال تهران

فروشگاه‌های زیادی در تهران وجود دارند که قطعات و لوازم‌یدکی هیوندای را ارائه می‌کنند. یکی از بازارهایی که لوازم یدکی هیوندای را در آن می‌توانید پیدا کنید چراغ‌برق تهران است. فروشندگان زیادی در این بازار وجود دارند و شما می‌توانید انواع قطعات دلخواه خودروی هیوندا خود را خریداری کرده و مورداستفاده قرار دهید. 

این بازار فروشندگان معتبر زیادی دارد البته این به این معنی نیست که همه‌ی فروشندگان چراغ‌برق معتبر هستند. اگر شما تجربه و دانش لازم برای خرید قطعات یدکی را نداشته باشید، حضور شما در این بازار کمکی به شما نمی‌کند و در خرید قطعه موردنظر خود سردرگم خواهید شد؛ بنابراین سعی کنید از کسی که دانش کافی را داراست در خرید قطعات یدکی اصل کمک بگیرید.

خرید قطعات یدکی از شهرستان 

خریدوفروش لوازم یدکی در شهرهای مختلف به یک اندازه رونق ندارد و در شهرهای کوچک‌تر به‌سختی می‌توانید قطعات هیوندای را پیدا کنید. برای پیداکردن لوازم هیوندای شما مجبور هستید وقت زیادی را صرف پیداکردن فروشگاه لوازم یدکی و خرید قطعه اصل هیوندای بکنید. سایت سورس یدک با فروشنده‌های معتبر سرتاسر کشور در ارتباط است و شما می‌توانید برای خرید لوازم‌یدکی از مشهد، کرج، یزد، اصفهان، شیراز، اهواز، و شهرهای دیگر با فروشنده‌های ما تماس برقرار کرده و قطعات اصل را خریداری نمایید. این قطعات با ارسال فوری به محل موردنظر شما به دستتان خواهد رسید.

سؤالات متداول

آیا امکان ارسال قطعه به سراسر ایران وجود دارد؟

بله کلیه محصولات عرضه شده با ارسال فوری به سرتاسر کشور هستند

قطعات یدکی چه مدل‌هایی از هیوندای موجود است؟

لوازم یدکی انواع مدل‌های Hyundai وارداتی و مونتاژی مانند سانتافه، آزرا، توسان، النترا، جنسیس و غیره در سورس یدک موجود است

از کجا قطعات اصل هیوندای را تشخیص دهم؟

برای تشخیص قطعات اصل هیوندای اول به برند آن توجه کنید. جنیون و موبیس دو برند اصلی هیوندای هستند که قطعات را با کد فنی مخصوص عرضه می‌نمایند. روی برچسب جعبه محصول می‌توانید این اطلاعات را پیدا کنید.

لوازم یدکی هیوندای پاساژ کاشانی

 

سخن آخر

شما اکنون با نحوه‌ی خرید از مراکز معتبر و انواع لوازم یدکی هیوندای آشنا شده‌اید. در هنگام خرید لوازم یدکی باید به نکات مختلفی برای تشخیص اصل بودن آن توجه کنید. همیشه سعی کنید برای خودرو خود لوازم اصل تهیه کنید و گول قیمت پایین قطعات تقلبی را نخورید. همچنین تنها در صورتی از لوازم استوک استفاده کنید که دیگر نتوانستید قطعه اصلی را پیدا کنید و مجبور به خرید آن شوید. سایت سورس یدک برای تهیه لوازم یدکی هیوندای شما آماده خدمت رسانی است و با تماس با فروشندگان داخل سایت می‌توانید قطعات اصل برای خودرو خود را تهیه کنید.