رنو کپچر 2017

شاید برای  شما هم جالب باشد که فروش رنو کپچر از زمان عرضه آن در سال 2013 هر بار افزایش یافته است: در سال 2016، 215000 دستگاه رنو کپچر توسط اروپایی ها خریداری شده است.

جذابیت‌های رنو کپچر 2017 کم نیستند. رنو کپچر 2017 یک خودرو با شاسی نسبتا بلند با انحناهای زیباست، ترکیب رنگ های متمایز و ظاهری دوستانه دارد که حس یک خودروی لاکچری را به شما نمی‌دهد. داخل این خودرو کمی ساده‌تر است، اما تجهیزات خوبی را عرضه می‌کند و شامل چند ویژگی منحصر به فرد است، در حالی که فضای داخلی بسیار خوب و کاربردی طراحی شده است، حتی با روکش صندلی‌های آن قابلیت جابجایی دارد.

برای رانندگی لذت بخش مهم است که موتور مناسبی را انتخاب کنید و شما یک جایگزین شیک برای یک خودروی خانوادگی دارید، که حس مطمئن تر و طبیعت قابل کنترل تری در جاده به شما می دهد. خودروی رنو کپچر 2017 برای خانواده‌هایی که پرجمعیت هستند مناسب نیست.

طراحی و ظاهر بیرونی رنو کپچر 2017 ★★★★★★★★☆☆ (8/10)
ظاهر داخلی و راحتی رنو کپچر 2017 ★★★★★★★☆☆☆ (7/10)
فناوری و اتصال رنو کپچر 2017 ★★★★★★★★☆☆ (8/10)
عملکرد و مدیریت رنو کپچر 2017 ★★★★★★★☆☆☆ (7/10)
ویژگی های ایمنی رنو کپچر 2017 ★★★★★★★☆☆☆ (7/10)
هزینه های جاری و مصرف سوخت رنو کپچر 2017 ★★★★★★★★☆☆ (8/10)
قیمت رنو کپچر 2017 ★★★★★★★☆☆☆ (7/10)

موارد مورد علاقه‌ی ما در رنو کپچر 2017:

ظاهر خوبی دارد و قابل تنظیم است
فضای داخلی انعطاف پذیر و مجهز
 بسیار انعطاف پذیر و راحت است

ویژگی‌هایی از رنو کپچر 2017 که ما آن‌ها را دوست نداریم:

فضای داخلی ساده است
قیمت بالای خودرو و تجهیزات آن
گرایش به راحتی به جای پویایی

طراحی و ظاهر بیرونی رنو کپچر 2017

طراحی ظاهری رنو کپچر 2017

همانطور که پیش‌تر گفتیم جذابیت های رنو کپچر 2017 کم نیستند. با استفاده از جدیدترین طراحی صاف و شیک این شرکت، ظاهر رنو کپچر 2017 مشابه رنو کلایو است که تفاوت ظاهری این دو در کراس اوور بودن رنو کپچر 2017 است که این ویژگی برجسته‌ به نظر خیلی‌ها بسیار جذاب است. ارتفاع بیشتر به آن کمی قدرت بیشتری در جاده می دهد و کمک می کند تا آن را به یک جایگزین متقاعد کننده تر برای خودروی خانوادگی تبدیل کند.

با توجه به تمرکزی که در طراحی رنو کپچر 2017 داشتند و هدف آن‌ها از طراحی این خودرو به عنوان یک خودروی خانوادگی است، کناره های رنو کپچر 2017 از از رنو کلایو بلندتر هستند و قسمت شیشه ای عقب کمی بزرگتر است. همچنین به جای دستگیره های مخفی سوپرمینی، دستگیره های درهای عقب معمولی دارد. فضایی که در بخش عقبی رنو کپچر 2017 در نظر گرفته شده است کمی بیشتر از رنو کلایو در نظر گرفته می شوند که خود باعث می شود رنو کپچر 2017 کمی بزرگتر به نظر برسد.

رنو کپچر 2017 رنگ‌های کنتراست سقف، پانل‌های کناری با رنگ‌های متفاوت، بسته‌های ارتقاء کرومی فراوان و انتخاب گسترده‌ای از رینگ‌های آلیاژی را عرضه می‌کند.

ظاهر داخلی و راحتی رنو کپچر 2017

ظاهر داخلی و راحتی رنو کپچر 2017

فضای داخلی رنو کپچر 2017 کمی جذاب‌تر از رنو کلایو و تا حدودی شلوغ است، اما هنوز هم برجسته نیست. کمی بیش از حد تاریک و پلاستیکی است، و سطوح آن فاقد جذابیت بصری زیادی هستند. اما همه اینها کمی شبیه به ویژگی‌های اضافی به نظر می رسد. پژو 2008 ظرافت و جذابیت بیشتری دارد – فضای داخلی چیزی است که رنو هنوز باید روی آن کار کند.

اما این ویژگی‌ها سبب کم شدن تقاضای رنو کپچر 2017 نشده است. طراحی قسمت بالای صندلی واقعاً کمی خاص‌تر از یک سوپرمینی قدیمی ساده است، و صندلی‌های مناسب به‌علاوه یک موقعیت صندلی با قابلیت تنظیم چندگانه به شما کمک می‌کند تا بدون لغزش و تنظیم زیاد راحت باشید. شیشه جلوی عمیق به دید رو به جلو بهتر کمک می کند و دید رنو کپچر 2017 بهتر از رنو کلایو است، اما حیف که ستون های شیشه جلو آنقدر ضخیم و دارای زاویه‌ی تند هستند.

مجموعه‌ای از ابزارهای بامزه پشت یک دوبنده جارو پنهان شده‌اند و هنگامی که از تزئینات پایه Expression+ صحبت می شود، یک صفحه لمسی رنگی ۷ اینچی در بالای داشبورد نصب شده است. این به بلندتر شدن فضای داخلی رنو کپچر 2017 کمک می کند، همانطور که روکش براق کرومی روی کنسول مرکزی اعمال می شود. یک مدل Dynamique Nav را انتخاب کنید و اگر تاریکی استاندارد زغال چوب بیش از حد باشد، روکش صندلی را رنگی انتخاب کنید.

در قسمت عقب، رنو کپچر 2017 فضای بیشتری نسبت به سوپرمینی کلایو دارد و خانواده دوستی آن را افزایش می دهد. این کاملاً مطابق با استانداردهای دریچه خانواده نیست، اما مجدداً، موقعیت صندلی بالاتر و روشن تر عقب برای بچه ها بهتر از رنو کلایو است. این تنها زمانی است که صندلی کشویی عقب تا جایی که ممکن است به سمت عقب تنظیم شود: برای به حداکثر رساندن فضای صندوق عقب، صندلی ‌های عقب آن را به سمت جلو ببرید اما توجه کنید که با اینکار فضای پا از بین می‌رود (اگرچه اگر بچه‌های کوچک روی صندلی‌های کودک قرار بگیرند این مشکل کمتر خواهد بود).

رنو کپچر 2017 دارای صندوق عقب عالی است. حجم صندوق عقب آن 377 لیتر در در عادی ترین حالت و تقریبا به خوبی فولکس واگن گلف است: زمانی که صندلی‌های عقب را  به جلو بکشید حجم صندوق به 455 لیتر افزایش می یابد که برای یک خودروی 4.1 متری بسیار چشمگیر و جادار است. صندلی‌های عقب به صورت تاشو 60:40 استاندارد هستند و با انداختن هر دو به پایین، حجم صندوق بار به 1235 لیتر افزایش می‌یابد که دوباره رقم بسیار خوبی است.

فناوری و اتصال رنو کپچر 2017

فناوری و اتصال رنو کپچر 2017

اصول اولیه در رنو کپچر 2017 مشخص شده است. سوکت USB، سوکت 12 ولت و بلوتوث همگی استاندارد هستند. سیستم Navteq از طریق صفحه نمایش لمسی 7 اینچی کار می کند که رادیو DAB را نیز اضافه می کند.

بسته اختیاری Techno برای مدل‌های Dynamique Nav ناوبری TomTom Live، استریو قوی‌تر، کنترل صوتی، مجموعه‌ای از برنامه‌های خودرو که از طریق صفحه لمسی کار می‌کنند و نقشه‌برداری در سراسر اروپا را به همراه دارد (این یک آپشن اضافی است که برای انتخاب آن مشمول هزینه می شوید). این سیستم در مدل های Signature Nav و Iconic Nav استاندارد است. همچنین شامل یک دوربین پارک معکوس و اتصال اختیاری رنو R-Link برای طیف گسترده‌تری از برنامه‌ها است.

رنو کپچر 2017 در حال حاضر فاقد گزینه Clio از سیستم هوشمند R&GO رنو است که گوشی هوشمند شما را به یک صفحه نمایش لمسی داخل خودرو تبدیل می کند.

یک فناوری جالب، سیستم کنترل کشش Renault Grip Xtend است که در Signature Nav و Iconic Nav استاندارد است. این از الگوریتم‌های ویژه‌ای در الکترونیک استفاده می‌کند تا به افزایش کشش چرخ‌های جلو در هنگام آفرودهای سبک کمک کند، و به شما کمک می‌کند از این فاصله افزایش‌یافته از سطح زمین حداکثر استفاده را ببرید. این کپچر را به لندرور تبدیل نمی‌کند، اما هنگام عبور از زمین‌های گل‌آلود یا عبو از زمین چمن برای خوشحال کردن بچه‌ها به شما کمک می‌کند.

عملکرد و مدیریت رنو کپچر 2017

رنو کپچر 2017 با افتخار برای راحتی راه‌اندازی شده است و سیستم تعلیق طولانی‌تر آن برای ارائه یک سواری منعطف و سازگار در خیابان‌های شکسته بریتانیا بسیار توانا و آرام است. رنو کپچر 2017 یک خودروی شهری ایده‌آل از این نظر است که چاله‌ها مانند خودروهای سوپرمینی آن را متاثر نمی‌کنند. و مهندسان عالی سیستم تعلیق رنو را تضمین کرده‌اند که در عین انعطاف‌پذیری، در جاده‌های صاف و با سرعت بالا خیلی شناور نباشد.

هندلینگ رنو کپچر 2017 نسبت به کلایو کمی واضح تر است و به دلیل ارتفاع بدنه کمی بیشتر احساس چرخش می کنید. به نظر خشن نیست و اگر حالت آرامی دارید، احتمالاً از طبیعت راحت آن لذت خواهید برد، حتی اگر فرمان به طرز ناامیدکننده ای مصنوعی باشد.

در مورد موتورها، 0.9 TCe که به طرز شگفت انگیزی در رنو کلایو عملکرد خوبی دارد، در رنو کپچر 2017 کمی مشکل دارد. نظر ما این است که به سراغ مدل قدرتمندتر 1.2 TCe 120 برویم چرا که قدرت کشش بسیار بیشتری دارد و بیش از سه ثانیه سریعتر 0-62 مایل در ساعت است. در عین حال، انتخاب دیزل، 1.5 dCi 90 و 110 آشنا است. کشش خوبی دارد و آرام حرکت می‌کند، اگرچه هنگام شتاب گیری تند است.

ویژگی های ایمنی رنو کپچر 2017

در سال 2013، Euro NCAP بهرنو کپچر امتیاز ایمنی کامل پنج ستاره اعطا کرد. برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال 81 درصد و برای ایمنی سرنشینان کودک 79 درصد رتبه بندی شده است. ایمنی عابر پیاده متوسط تر بود، و این احتمالاً به دلیل بالا بودن کاپوت خودرو است، اما کمک ایمنی نمره معقول 81٪ را به دست آورد.

با این حال، زمان گذشته و بعید به نظر می‌رسد که رنو کپچر امروز تا این حد خوب عمل کند، زیرا فاقد هرگونه ترمز اضطراری خودکار، مانیتور هوشیاری راننده، کمک به حفظ بین خطوط یا سایر ویژگی‌های ایمنی فعال است که Euro NCAP این روزها آن را بسیار مهم می‌داند. با این حال، دارای یک عملکرد کمکی به حرکت در سربالایی است، که ترمزها را به صورت لحظه ای در حین استارت زدن در سربالایی نگه می دارد.

تریم‌های مختلف رنو کپچر 2017

رنگ های رنو کپچر 2017

رنو همیشه انتخاب های زیادی برای رنگ خودرو ارائه می دهد. به جای نمودار رنگی معمولی، ترکیب‌های مختلف بدنه و سقف به «مجموعه‌های رنگی» تقسیم می‌شوند. انتخاب از نیویورک، منهتن، آریزونا یا میامی. برای حل همه چیز باید فهرست قیمتی داشته باشید: به عنوان مثال، میامی به تنهایی، تنها رنگ پایه آبی تاهو یا آبی بوستون را ارائه می دهد، اما بسته به اینکه آیا شما سفید می خواهید، هنوز شش ترکیب مختلف وجود دارد. سقف مشکی یا رنگ بدنه.

شرکت‌های اصلی آریزونا با رنگ رنگی همنام، با انتخاب رنگ‌های سقف. همچنین می توانید یک سقف آریزونا روی رنگ های مشکی الماسی، عاج، خاکستری صدفی یا نقره ای جیوه ای داشته باشید. مورد علاقه ما ترکیب قرمز شعله و مشکی الماسی از مجموعه رنگ های نیویورک است.

تریم‌های مختلف رنو کپچر 2017

تریم_های رنو کپچر 2017

اولین تریم رنو کپچر 2017 با Expression+ شروع می‌شود که دارای اصول اولیه است: تهویه هوا، کروز کنترل با محدود کننده سرعت، چراغ های LED، آلیاژهای 16 اینچی، بلوتوث، آینه های درب برقی و شیشه های برقی همه جانبه. اکثر مردم تریم Dynamique+ را انتخاب می کنند که در این تریم رنو کپچر 2017 شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، کنترل آب و هوا، چراغ های مه شکن در پیچ ها و آلیاژهای 17 اینچی بزرگتر و فرمان چرمی است.

سپس Dynamique S Nav است که عمدتاً یک استایل متفاوت را ارائه می‌دهد. سنسورهای پارک عقب و درهای تاشو برقی این مشخصات را نشان می‌دهند، شیشه‌ی عقب رنگ عمیق‌تری پیدا می‌کند و در آلیاژهای 17 اینچی مشکی رنگ قرار می‌گیرد (اگر مشکی را دوست ندارید، عاج را انتخاب کنید). شما می توانید رنگ کنتراست سقف و بسته های تزئینی داخلی رنگی آریزونا، میامی یا منهتن را داشته باشید.

تریم Signature Nav در رنو کپچر 2017 بسیار زیبا است. این پک توسعه یافته Techno با چندرسانه‌ای R-link، صندلی‌های نیمه چرم، براق بیشتر کرومی و مشکی، سپرهای پایین‌تر رنگ‌شده و پدال‌های آلومینیومی را دریافت می‌کند. تشک های کف نیز استاندارد هستند. Iconic Nav یک نسخه ویژه فانتزی است که تریم لوکس را بیش از پیش ارتقا می دهد – از مدل انحصاری Renault i.d. رنگ متالیک سفید قطبی، برگردان های آبی و آرم های آبی روی آلیاژها.

اندازه و ابعاد رنو کپچر 2017

رنو کپچر 2017 کمی بزرگتر از ابعاد استاندارد یک سوپرمینی است و بین آنها و هاچ بک های خانوادگی جای می گیرد.اما هنوز هم یک خودروی نسبتاً جمع و جور است و طول بدنه آن 4122 میلی متر است، با اینحال عرض بدنه 1778 میلی متری آن باعث شده تا خودروی جا داری محسوب شود.

طول 4122 میلی متر
عرض 1778 میلی متر
ارتفاع 1566 میلی متر
حداکثر وزن بکسل از 590 کیلوگرم تا 635 کیلوگرم

برای خرید لوازم یدکی رنو کپچر و یا سایر مدل‌های رنو به این لینک در سایت سورس یدک مراجعه کنید.

منبع: uk.motor1.com