هیوندای سوناتا هیبرید 2018 جدید بروز رسانی هایی را دریافت کرده است این تغییرات شامل استایل به روز شده جلو و عقب، چراغ های LED جدید، طراحی چرخ های جدید، و ظاهری تازه برای داشبورد و پانل ابزار هستند. همچنین مجموعه ای از کمک های راننده جدید مانند نظارت بر نقاط کور ، هشدار ترافیک متقابل عقب، کمک به حفظ بین خطوط، و ترمز اضطراری خودکار، به همراه شارژ بی سیم جدید تلفن و درگاه شارژ USB برای سرنشینان عقب وجود دارد.

خودرو سوناتا هیبرید 2018 سیستم تعلیق و فرمان را مجددا تنظیم کرده است تا هندلینگ و کیفیت سواری را بهبود ببخشد. با این حال، پیشرانه هیبریدی بدون تغییر است. در حالی که 42 mpg با رتبه EPA بسیار خوب است، هنوز هم کمتر از ارقام برخی از رقبا است به عنوان مثال، تویوتا کمری هیبریدی LE جدید، ترکیبی معادل 52 مایل در کیلوگرم است.

سوناتا هیبرید دارای نمای بیرونی عالی است.

چنان چه شما صاحب این خودرو هستید و به دنبال قطعات یدکی این محصول می‌گردید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی سوناتا مراجعه کنید.

عمده فروشی لوازم یدکی خودرو تهران

 

مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبرید 2018

در مجموع، سوناتا هیبریدی ویژگی‌ها و عملکرد خاص خود را ارائه می‌کند و این خودرو ارزش را خرید دارد.

قابل ذکر است، هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 را به عنوان یکی از بهترین خودروهای استفاده شده انتخاب شده است.

هیوندای سوناتا هیبریدی 2018 در چهار مدل SE، Limited، Plug-In Hybrid و Plug-In Hybrid Limited موجود است. مجموعه ای از ویژگی های فنی و ایمنی استاندارد مدل پایه SE این تریم را به انتخاب خوبی تبدیل کرده است. اگر به دنبال ویژگی های ایمنی پیشرفته تری مانند هشدار برخورد از جلو هستید، تریم Limited را انتخاب کنید.

هیوندای سوناتا هیبریدی SE: مدل پایه SE دارای سیستم هیبریدی 193 اسب بخاری، گیربکس شش سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو است. ویژگی های استاندارد شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث، پورت USB، نظارت بر نقاط کور، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کنترل آب و هوای دو منطقه ای خودکار، صندلی های پارچه ای، گرمکن کناری آینه ها و رینگ های 16 اینچی هستند.

هیوندای سوناتا هیبرید Limited: تریم Limited با تودوزی چرمی و همچنین صندلی‌های جلو دارای گرمکن، تهویه و تنظیم برقی ارائه می‌شود. ویژگی های اضافی شامل رادیو ماهواره ای، رادیو HD، پورت USB اضافی، سانروف، چراغ های LED تطبیقی ​​و چرخ های 17 اینچی است. این تریم با پکیج Ultimate عرضه می شود که مجموعه ای از ویژگی های ایمنی فعال، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیستم ناوبری، شارژ دستگاه بی سیم، سیستم صوتی Infinity، فرمان گرم کن و آفتابگیر عقب را اضافه می کند.

Hyundai Sonata Plug-In Hybrid: این مدل دارای بسته باتری بزرگ‌تری نسبت به Hybrid SE یا Limited است که به سوناتا اجازه می‌دهد تا 28 مایل را تنها با نیروی الکتریکی رانندگی کند. این تریم با ویژگی‌های استاندارد SE به‌علاوه رادیو ماهواره‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و چرخ‌های 17 اینچی ارائه می‌شود.

Hyundai Sonata Plug-In Hybrid Limited: این مدل پلاگین کاملاً بارگذاری شده با تمام ویژگی های تریم لیمیتد به همراه بسته Ultimate ارائه می شود.

ساخت کشور کره جنوبی
طول 15 فوت، 11 اینچ
حداقل وزن  3497 تا 3814 پوند
صندوق عقب  13.4 فوت مکعب
پیشرانه دیفرانسیل جلو
گیربکس شش سرعته اتوماتیک

 

مزایا و معایب سوناتا هیبرید 2018

مزایای سوناتا هیبرید 2018

این خودرو نقاط قوت زیادی دارد برخی از مزایای این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای داخلی زیبا
  • سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند و راحت
  • شتاب تند
  • سواری راحت، حتی در پیاده روهای ناهموار با حداقل سر و صدای جاده ای
  • بسیاری از ویژگی های ایمنی موجود
  • امتیاز ایمنی بالاتر از حد متوسط ​​و رتبه قابل اطمینان
  • Apple CarPlay و Android Auto استاندارد
  • فضای داخلی جادار با صندلی هایی که برای مسافت های طولانی مناسب هستند

معایب سوناتا هیبرید 2018

  • مصرف سوخت به خوبی سایر هیبریدی ها نیست
  • پدال ترمز حساس و ناسازگار
  • فضای سر باریک صندلی عقب برای بزرگسالان
  • ترمز اضطراری خودکار محدود به بسته اختیاری در تریم بالا

قیمت هیوندای سوناتا هیبرید 2018

قیمت هیوندای سوناتا هیبرید 2018

بر اساس لیست های هیوندای سوناتا 2018، سوناتا هیبریدی، و سوناتا هیبریدی پلاگین، میانگین قیمت لیست 20200 دلار است. قیمت ها از 16300 تا 26000 دلار متغیر است و بسته به وضعیت خودرو، مسافت پیموده شده، امکانات و موقعیت مکانی متفاوت است. مدل‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی معمولاً در سطح بالاتری از محدوده قیمت قرار دارند.

مدل قیمت
SE 25،500 دلار
Limited 30،500 دلار

موتور، گیربکس و عملکرد سوناتا هیبرید2018

فضای داخلی و باری سوناتا هیبرید 2018

سوناتا هیبرید 2018 یک خودرو سدان با چهار در و پنج صندلی است. صندلی‌های جلو نرم و راحت هستند و فضای کافی برای سر و پا، حتی برای رانندگان و سرنشینان قد بلندتر فراهم می‌کنند. صندلی‌های عقب نیز راحت هستند و به خوبی روکش شده‌اند و دید بیرونی خوبی دارند.

فضای داخلی سوناتا با ظرافت خاصی طراحی شده است و ظاهر لوکسی به کابین می دهد. از ویژگی های استاندارد صندلی در این خودرو می توان به روکش چرمی، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و تهویه صندلی های جلو اشاره کرد.

اطلاعات سرگرمی سوناتا هیبرید 2018

هیوندای سوناتا دارای ویژگی های فنی کاربر پسند است. سیستم‌های اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی استاندارد 7 اینچی و 8 اینچی موجود دارای منوهای ساده و گرافیک واضح هستند و با Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهند برنامه‌های iPhone و Android خود را روی صفحه نمایش ادغام کنند.

صفحه نمایش های لمسی با دکمه ها و دستگیره های روی داشبورد تنظیم می شوند که کنترل های صوتی و تهویه هوا را مدیریت می کنند.

ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی شامل: صفحه نمایش لمسی 7 و 8 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، بلوتوث و پورت USB، ناوبری، رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD، پورت USB اضافی، استریو Infinity و شارژ دستگاه بی‌سیم، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، ورود بدون کلید و استارت با دکمه، سانروف پانوراما و سایبان های عقب هستند.

امنیت و رانندگی سوناتا هیبرید 2018

سوناتا هیبریدی برای رانندگی بسیار آرامش بخش است. سیستم تعلیق خودرو که به خوبی تنظیم شده است، دست اندازها را جذب می کند و به خوبی در جاده فرو می رود و یک سواری نرم و راحت را به ارمغان می آورد. سوناتا در اطراف پیچ ها ثابت می ماند و فرمان آن سبک وزن و پاسخگو است.

پیشرانه هیبریدی سوناتا نیز به همین ترتیب اصلاح شده است. این شامل یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. سیستم هیبریدی سوناتا را با اطمینان در اطراف شهر می‌چرخاند و قدرت عبور مناسبی را در سرعت‌های بزرگراه فراهم می‌کند. Sonata Plug-In Hybrid دارای تنظیمات مشابه است اما با موتور الکتریکی و بسته باتری بزرگتر، به آن اجازه می دهد تا مسافت های طولانی تری را فقط با استفاده از نیروی الکتریکی طی کند.

تنها قسمتی که عملکرد سوناتا در آن افت می کند، ترمزهای آن است. آنها قدرت توقف خوبی را ارائه می دهند، اما پدال تا حدودی ناسازگار به نظر می رسد، و باعث می شود که به آرامی متوقف شود.

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد ایمنی شامل هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک متقابل عقب است. سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خطوط، چراغ های جلوی اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، مانیتور خواب آلودگی راننده، سنسورهای پارک عقب، هشدار ترافیک متقابل عقب، دوربین دید عقب، چراغ های جلوی LED چرخشی تطبیقی که به تازگی برای این مدل ها در دسترس است. نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط و سنسورهای پارک عقب نیز اختیاری است.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه، سوناتا را به عنوان بهترین انتخاب ایمنی در سال 2018 معرفی کرد. این خودرو بالاترین رتبه خوب را در شش تست تصادف و رتبه برتر Superior را به دلیل کارایی سیستم پیشگیری از تصادف ماشین جلوی خود دریافت کرد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به Sonata Hybrid 2018 امتیاز ایمنی کلی پنج از پنج ستاره داده است. سوناتا در تست تصادف از جلو و جانبی پنج ستاره و در ارزیابی واژگونی چهار ستاره دریافت کرد.

 

هزینه بیمه هیوندای سوناتا هیبریدی چقدر است ؟

هزینه بیمه هیوندای سوناتا هیبریدی به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو  را بررسی کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.

وارانتی

هیوندای یک برنامه برای وسایل نقلیه پنج ساله یا کمتر و با کمتر از 60000 مایل ارائه می دهد. واجد شرایط بودن بر اساس تاریخ فروش اولیه خودرو تعیین می شود. خودروهای دارای گواهی قبلی هیوندای، مانده گارانتی 10 ساله/100000 مایلی پیشرانه اصلی خودروی جدید و همچنین باقیمانده ضمانت جامع پنج ساله/60000 مایلی را دریافت می‌کنند.

منبع cars.usnews.com و edmunds.com