فروشگاه لوازم یدکی پرادو

لوازم يدكی پرادو برای این شاسی بلند پرطرفدار در ایران برای مدل دو در و چهار درب وجود دارد. تنها مساله ای که قابل اهمیت است تهیه قطعات یدکی اصلی پرادو از بازار لوازم یدکی خودور می‌باشد چرا که همیشه سودجویانی وجود دارند که متاسفانه تنها به خاطر منافع خودشان قطعات تقلبی و بی کیفیت را عرضه می‌کنند.

از آنجایی پرداو بیشتر توسط افرادی خریداری می‌شود که علاقه بسیاری به آفرود، سفرهای خارج شهر و مکان‌های صعب العبور دارند. بنابراین تهیه اشتباهی قطعات قلابی می‌تواند به قیمت خطر جانی و تحمیل هزینه‌های سنگین ناشی از آسیب قطعات دیگر به همراه داشته باشد.

خودرو پرادو با دو پیشرانه 4 سیلندر و 6 سیلندر با تیپ‌های متعددی از سال 2005 تا 2013 در کشورمان وجود دارد. این خودرو کیفیت ساخت بالایی دارد. اما با توجه به گذشتن 10 سال از ورود آخرین مدل، قطعاً تهیه لوازم یدکی پرادو از نیازهای اصلی دارندگان این اتومبیل است. انواع لوازم مدل‌های متنوع تویوتا پرادو را می‌توان به صورت حضوری و آنلاین تهیه کرد.

فروش لوازم پرادو

لوازم پرادو

  • لوازم بدنه پرادو: جلو پنجره،  چرغ خطر عقب، دسته راهنما، درب‌ها، سپر، گلگیر، مه شکن، کاپوت، چراغ خطر روی صندوق، چراغ‌های جلو و عقب، برف پاک کن، گارد سپر و…
  • لوازم جلوبندی و فرمان پرادو: سر پلوس، ته پلوس، پلوس، کمک فنر، توپی چرخ، اسپیرال فرمان، قرقری فرمان، اکسل، بوش طبق، سیبک، میل موجگیر و…
  • لوازم موتوری پرادو: واشر سرسیلندر، سر سیلندر، کامیوتر موتور، کامیوتر گیربکس، واشر کامل، یاتاقان، میل‌لنگ، پیستون، رینگ موتور، واتر پمپ و…
  • لوازم برقی پرادو: کمپرسور کولر، دینام، فن کامل، یونیت فن، ترانس گرد، پنل بخاری، سنسورها، فشنگی آب، کوئل، سوئیچ استارت، رله، فیوز و…
  • لوازم داخلی و جانبی پرادو: پوسته داشبورد، ایربگ، کفپوش صندوق، زیر پایی،  کیلومتر اسپرت، آفتابگیر، فرمان، کیت داشبور، روکش صندلی و…
  • لوازم مصرفی پرادو: تسمه تایم، تسمه تایم، تسمه دینام، فیلتر گیربکس، فیلتر کابین، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، لنت ترمز و…

خرید لوازم یدکی تویوتا پرادو

در سال‌های پیش خرید لوازم يدكی تويوتا پرادو کار زمانبر و دشواری بود و صاحبان خودرو نمی‌توانستند خرید مطلوب و سازگار با برند خود داشته باشند. شاید به دلیل اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌ها باشد که باعث می‌شد لوازم دست دوم چینی یا فیک در بازار عرضه شود. اما امروزه شرکت‌های معتبر و بدون واسطه واردات این لوازم را برعهده گرفتند و تحت عنوان نمایندگی لوازم یدکی تویوتا فعالیت می‌کنند.

لوازم یدکی پرادو در کرج، اصفهان، شیراز، تهران، مشهد و دیگر شهرها را همان طور که بالاتر گفتیم می‌توانید از نمایندگی‌های فروش قطعات این خودرو تهیه نمایید. البته در هر شهری معمولا مراکز معتبر دیگری هم وجود دارند که لوازم ماشین‌های خارجی را ارائه می‌دهند و در زمان نیاز می‌توانید به آنها مراجعه نمایید.

خرید لوازم یدکی پرادو به صورت اینترنتی از سایت‌های قابل اعتماد در کمترین زمان نیز ممکن است. و این روش می‌تواند قدرت انتخاب بیشتر و راحت تری را به شما بدهد. یک جستجوی ساده در اینترنت قطعا سایت‌های متعددی را پیش روی شما می‌گذارد که میتوانید با بررسی هر یم از آنها قطعه یدکی مورد نظرتان را بیابید.

فروشگاه مرجع لوازم یدکی خودرو سورس یدک هم با وجود فروشند‌های مختلف از سراسر کشور امکان تهیه قطعات و لوازم پرادو و دیگر اتومبیل‌ها را فراهم کرده است.

لوازم یدکی تویوتا پرادو تهران

یکی از راه‌های متداول تهیه لوازم یدکی پرادو در تهران مراجعه به نمایندگی‌ها است. اما اگر در این شهر و اطراف آن زندگی می‌کنید برای خرید انواع لوازم اتومبیل پرادو خود، می‌توانید به بورس قطعات خودرو در خیابان ملت و چراغ برق بروید. تعداد زیاد فروشندگان در این دو خیابان احتمال یافتن قطعات و لوازم یدکی مورد نیازتان را بالاتر می‌برد.

قیمت لوازم یدکی پرادو

قیمت لوازم یدکی تویوتا پرادو با توجه به نوسانات ارزی ثابت نیست. اما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های‌های اینترنتی و تماس با مراکز ارائه دهنده لوازم پرادو از هزینه بروز آنها مطلع شوید. همچنین در همین صفحه از طریق فروشندگان مختلف قطعات یدکی پرادو نیز اطلاع از هزینه‌ها ممکن است.

معیار دیگری که به طور حتمی‌موجب تفاوت قیمت می‌شود، انتخاب قطعات نو و یا لوازم یدکی استوک پرادو است. طبیعتاً همان طور که می‌دانید برای لوازم نو باید هزینه بیشتری بپردازید. این مبلغ با توجه به نوع برند اصلی لوازم یدکی تویوتا پرادو و برندهای وارداتی دیگر هم فرق خواهد داشت.

هنگام استعلام قیمت لوازم یدکی پرادو لازم است نوع و سال ساخت اتومبیل نیز بیان شود، چراکه این مورد نیز در هزینه قطعات تاثیر گذار است.

فروشگاه لوازم یدکی تویوتا پرادو

بررسی پرادو

پرادو همانند لندکروز از پرطرفدارترین شاسی بلندهای آفرود و آنرود در کشورمان است. اولین بار در سال 2005 به دست مشتریان ایرانی رسید. اما متاسفانه با تصویب قانون منع واردات خودورهای با حجم موتور بالای 2.5 لیتر دیگر مدل جدیدی از آن وارد کشورمان نشد.

تویوتا پرادو به طور کلی با دو مدل دو در و چهار مربوط به نسل‌های سوم و چهارم، در بازار خودرو ایران موجود است. نسل سوم که متعلق به سال‌های 2005 تا 2009 می‌باشد با دو موتور 4 سیلندر ساده(GX) و 6 سیلندر فول(VX) وجود دارد.

پرادو نسل چهارم که در برای سال‌های 2010 تا 2013 است. در نوع دو در با پیشرانه‌های 4 سیلندر و 6 سیلندر موجود بوده ولی مدل چهار درب فقط با یک موتور شش سیلندر با دو تیپ TXL ساده و VXL فول ارائه شده است.

مشخصات فنی پرادو دو در چهار سیلندر (نسل سوم-2005 تا 2009)

  • موتور: 4 سیلندر
  • حجم موتور: 2700 سی سی
  • گیربکس: 4 دنده اتوماتیک با دنده کمک مکانیکی
  • محور محرک: دو دیفرانسیل با قفل مرکزی
  • توان: 161 اسب بخار
  • گشتاور: 246 نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد: 13.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت ترکیبی: 12.4 لیتر به ازای هر صد کیلومتر
  • حجم باک: 87 لیتر

سوالات متداول

1- لوازم پرادو را از کجا بخرم؟

مراجعه حضوری به نمایندگی لوازم یدکی پرادو و مراکز فروش معتبر قطعات خودروهای خارجی، خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله راه‌های تامین لوازم یدکی پرادو است.

2- لوازم یدکی پرادو در تهران را از کجا و چگونه تهیه کنم؟

قطعات یدکی اصلی پرادو در تهران را می‌توانید به صورت حضوری از نمایندگی‌ها و بورس لوازم یدکی خودرو در خیابان چراغ برق و ملت تهیه نمایید.

3- آیا امکان خرید لوازم یدکی تویوتا پرادو در سایت سورس یدک وجود دارد؟

بله، انواع قطعات بدنه، جلوبندی، موتوری، برقی و… پرادو را می‌توانید از فروشندگان موجود در سایت سورس یدک به صورت اینترنتی سفارش دهید.

4- آیا ارسال به سراسر کشور دارید؟

بله، تمامی‌ لوازم یدکی تویوتا پرادو موجود در سایت سورس یدک، ارسال سریع به سراسر کشور دارند.

سخن پایانی

لوازم یدکی پرادو برای دو نسل مربوط به سال‌های 2005 تا 2013 موجود در ایران، قابل تهیه به دو صورت حضوری و آنلاین است. در مراجعه حضوری بهتر است برای اطمینان از خرید قطعات یدکی اصلی پرادو به نمایندگی‌ها و مراکز فروش قطعات خودور معتبر مراجعه شود.

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی نیز لوازم پرادو را به فروش می‌رسانند. اما لازم است برای خرید لوازم یدکی تویوتا پرادو به صورت آنلاین به اعتبار سایت‌ها توجه شود. فروشگاه اینترنتی مرجع لوازم یدکی سورس یدک نیز با داشتن فروشنده‌های متعدد انواع قطعات و لوازم یدکی پرادو VX و تیپ‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

قیمت لوازم یدکی پرادو بسته معیارهای مختلفی دارد که در طول این مطلب بیان کردیم. شما می‌توانید لیست قیمت بروز انواع قطعات یدکی تویوتا پرادو را از فروشندگان موجود در سایت سورس یدک به دست آورید.

در حال نمایش 18 نتیجه

ترتیب نمایش

جستجوی محصولات

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است