در حال نمایش 19 نتیجه

ترتیب نمایش

لوازم یدکی رانا با توجه به ملی بودن این خودرو جز لوازم یدکی ایران خودرو است و در داخل کشور تولید شده و با بسته بندی اصلی ایساکو در شهر‌های مختلف مانند شیراز، مشهد ، تبریز یا در تهران خیابان چراغ برق عرضه می شوند، البته یکسری از لوازم رانا در بسته بندی افتر مارکت در برند های مختلف، در بازار وجود دارند. شما برای خرید انواع لوازم یدکی خودور رانا می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی قابل اعتماد قطعات رانا، نسبت به تهیه قطعه مورد نظر اقدام نمایید

قیمت لوازم یدکی رانا

قیمت لوازم رانا به عنوان یکی از محصولات ایران خودرو با توجه به ارزان تر بودن آن نسبت به لوازم یدکی ال نود و قطعات یدکی 206، در انواع لوازم یدکی بسیار مناسب بوده و از این جهت نیز توانسته بازار خرید و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

علاوه به بر تاثیر مساله ارز در کشورمان ایران، به طور کلی درهمه برندهای خودوریی، قطعات اصلی قیمت بالاتری دارند اما خرید آنها قطعا موجب بهبود عملکرد و کارکرد خودرو می شود. قیمت لوازم یدکی رانا نیز با توجه به اصل و یا متفرقه بودن آن متفاوت می باشد و شما می توانید بنا به صلاحدید خود در این خصوص تصمیم گیری کنید، هرچند پیشنهاد همیشگی ما خرید قطعات یدکی رانا اصلی می باشد و بدون شک کیفیت و طول عمر بالاتر قطعات اورجینال، این هزینه را جبران خواهد کرد.

خرید لوازم یدکی رانا

خرید لوازم یدکی رانا با توجه به ملی بودن این خودرو کار بسیار راحتی است و این قطعات در انواع مختلف به فراوانی یافت می شوند، البته همین مساله باعث شده است تا برندهای متفرقه و بی کیفیت زیادی نیز در بازار وجود داشته باشد، بنابراین در خرید لوازم یدکی رانا اصل لازم است حتما به نشان کیفی و اصالت کالا، گارانتی و بررسی اطلاعات هولگرام و یا کد رهگیری محصول جهت اطمینان از اصل بودن آن، توجه داشته باشید.
شما برای تهیه قطعات رانا در بازار، علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز تعیین شده از طرف ایران خودرو، می توانید با بررسی فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی عنوان شده در این صفحه نیز، با خیال راخت نسبت به خرید اقدام کنید.

بررسی رانا

 قطعات یدکی خودرو رانا

خودرو رانا به عنوان سومین خودروی ملی و از محصولات ایران خودرو است که تولید آن با مدل EL در سال 1391 آغاز شد، این خودرو بر پایه پلتفرم 206 صندوقدار طراحی شده و می توان آن را نسخه ارزان شده 206 SD در نظر گرفت. Runna در اولین مدل خود آپشن زیادی به عنوان یک خودروی مدرن نداشت و تولید آن هم سه سال بعد متوقف شد.
تیپLX  رانا که در واقع فول آپشن شده EL محسوب می شود از نظر کیفیت کابین بهبود داشته و  دارای امکانات بروزتری نظیر سنسور فاصله سنج عقب، شیشه بالابر برقی عقب، نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد، بلندگوهای روی درب عقب و … می باشد ولی از نظر طراحی خارجی هر دو تیپ یکسان بوده و درآن تغییری ایجاد نشده است.
رانا پلاس به عنوان تیپ سوم، در چراغ ها و داشبورد تغییر داشته و در بخش فنی آن نیز شاهد ترمز قدرتمندتر، ارتقا استاندارد آلایندگی به یورو 5، اضافه شدن کروز کنترل و تجهیزاتی دیگری نسبت به دو مدل قبلی هستیم ،البته از نظر عملکرد فنی مشابه LX می باشد.
استفاده از ترمز های دیسکی، کیسه هوای راننده و سرنشین در تیپ ال ایکس و پلاس نشان دهنده ایمنی بالاترآن نسبت به خودروهای هم رده داخلی می باشد. رانا با موتور 105 اسب بخار و گشتاور 1402 نیوتن متر می تواند در عرض 12 ثانیه از سرعت 0 به 100 برسد و حداکثر سرعت آن نیز 189 کیلومتر بر ساعت می باشد و با مصرف سوخت ترکیبی 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر جزو خودروهای کم مصرف داخلی محسوب می شود و این مساله خودروی رانا را به ماشینی اقتصادی و کم هزینه تبدیل کرده است و علاوه بر این ها می توانید با قیمتی متوسط، لوازم یدکی رانا و رانا پلاس را تهیه کنید.

مشخصات فنی رانا

  • محور محرک: دیفرانسیل جلو
  • حجم موتور: ۱۵۸۷ سی سی
  • نوع موتور: TU5
  • حداکثر قدرت: ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور: ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
  • شتاب: ۱۲ ثانیه
  • تعداد سیلندر: ۴
  • تعداد سوپاپ: ۱۶
  • انتقال قدرت: ۵ سرعته دستی
  • مصرف سوخت ترکیبی: 6.8 لیتر در صد کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو ۴
  • سیستم فرمان: هیدرولیکی
  • سیستم تعلیق جلو: مک فرسون با میله پیچشی
  • سیستم تعلیق عقب: بازویی با میله پیچشی و میله تقویتینوع بدنه: سدان جمع و جور
  • نوع رینگ: فولادی
  • نوع شاسی: یکپارچه
  • ترمز جلو: دیسکی خنک‌شونده
  • ترمز عقب: دیسکی
    در کل خودروی رانا یکی از ماشین های اقتصادی و پر طرفدار در سال های گذشته در میان ایرانیان بوده و بازار خرید و فروش خوبی دارد، به همین دلیل نیز لوازم یدکی رانا به راحتی همان طور که در طول این متن گفتیم قابل خرید می باشد.
    قیمت قطعات یدکی رانا نیز با توجه به ارزان تر بودن آن نسبت به خودرو هایی مانند ال نود و 206، هزینه پایین تری دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن اصالت و کیفیت لوازم یدکی خودرو رانا، آنها را به صورت حضوری از نمایندگی های مجاز قطعات رانا و رانا پلاس ایساکو و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی، تهیه نمایید.

جستجوی محصولات

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است