لوازم یدکی هیوندای در اصفهان برای پیدا کردن قطعات اصلی ماشین‌های شرکت هیوندای موتور است. شرکت هیوندای موتور یک کمپانی چند ملیتی کره جنوبی بوده که در سال 1967 تاسیس شده و اکنون گروه هیوندای را تشکیل می‌دهد. این کمپانی شامل چندین شرکت فرعی در زمینه‌های مختلف از جمله خودروسازی، انرژی، ساختمان، مالی و خدمات مالی است.

hyundai به عنوان یکی از پیشگامان در خودروسازی شناخته می‌شود و به طور مداوم در توسعه و فناوری‌های نوین و سبز در صنعت خودرو کار می‌کند. این شرکت در زمینه تولید خودروهای مسافرتی، تجاری و خودروهای سبک و سنگین فعالیت دارد. هیوندای موتور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان محسوب می‌شود که محصولات خود را به 190 کشور مختلف صادر می‌کند.

همچنین فعالیت گسترده‌ای در زمینه تحقیق و توسعه در خودروسازی، افزایش کارایی سوخت، کاهش انتشارات آلاینده، ارتقای ایمنی و راحتی رانندگان، تولید موتورهای بنزینی و دیزلی و قطعات خودرو دارد.

قطعات یدکی هیوندای در شهرهای بزرگ ایران

بعضی مواقع به علت‌های مختلف مثل نقص فنی و تصادف قطعات ماشین‌ها آسیب می‌بینند. در این حالت شما به تعویض یا تعمیر قطعات ماشین نیاز پیدا می‌کنید. در این موقعیت‌ها تعمیرکارها و یا راننده‌ها می‌خواهند راحت و بی‌دغدغه لوازم لازم برای خودرو را پیدا کنند و هر چه سریع‌تر آن‌ها را خریداری کرده و ماشین درست شود. امکان دارد شما اهل اصفهان باشید یا روزی خودروی شما در این شهر دچار مشکل شود.

چون لوازم یدکی هیوندای در ایران تولید نمی‌شود ممکن است که پیدا کردن و خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان که اصل بوده و تقلبی نباشد چالش‌هایی را با خود به همراه داشته باشد. در این مقاله تلاش می‌کنیم که این مورد راهنمای خوبی باشیم.

قطعات یدکی اصلی و استوک در استان و شهر اصفهان برای کمپانی هیوندای

می‌توان موارد زیر را به عنوان مهم‌ترین لوازم یدکی هیوندای نام برد:

  • قطعات الکترونیکی: این سری قطعات مانند فیوز، رله، ایربگ، خنک‌کننده باطری و … با قسمت الکترونیکی خودرو مرتبط می‌باشند.
  • قطعات بدنه: بعضی لوازم دیگر به قسمت بدنه ماشین مربوط هستند مثل کلیدهای کنترلی درها و ….
  • زیربندی و سیستم تعلیق: این قطعات هم مانند رینگ لاستیک، ترمز دستی، لنت ترمز عقب، مجموعه پمپ ترمز، لنت ترمز جلو و … هستند که در صورت لزوم می‌توانید به‌ راحتی آن‌ها را با توجه‌ به مدل ماشین خود تهیه فرمایید.
  • روغن و قطعات مصرفی: انواع و اقسام روغن‌موتورها و همچنین فیلتر آن‌ها را هم می‌توانید در فروشگاه لوازم یدکی هیوندای در اصفهان پیدا کنید.
  • قطعات موتور: موتور مهم‌ترین بخش هر ماشین شناخته می‌شود به همین دلیل ایجاد نقص در آن بر روی کارکرد کل خودرو تاثیر خواهد گذاشت پس کیفیت قطعات و لوازم آن از اهمیت بالایی برخوردار است و شامل کوئل شمع، واتر پمپ، اتوماتیک استارت، شیر خروجی کنترل روغن و … می‌باشد.
  • قطعات دیگر می‌توان به لوازم تزئینی و همچنین لوازم مرتبط با گیربکس خودروهای هیوندای اشاره داشت.

لوازم یدکی هیوندای در اصفهان اصل است یا تقلبی؟

استفاده از لوازم یدکی تقلبی و فیک را هیچکس برای هیچ خودرویی توصیه نمی‌کند زیرا که خرید لوازم یدکی تقلبی می‌تواند در طولانی مدت به ماشین آسیب‌های جدی وارد کند و یا حتی امکان دارد مخارج گزاف‌تری را نسبت به خرید لوازم یدکی اصلی روی دست خریدار بگذارد. پس حتما در خریداری لوازم یدکی ماشین دقت کنید و از انواع اصلی آن‌ها استفاده کنید مخصوصا هنگام خرید قطعاتی مانند سیبک که برای قسمت جلوبندی خودرو می‌باشد.

از طرف دیگر لوازم یدکی ماشین در معرض فرسودگی هستند و مکررا استفاده می‌شوند بنابراین اگر از قطعه تقلبی استفاده کنید این چرخه زودتر اتفاق افتاده و زود به زود باید آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید. در ادامه نکاتی را برای تشخیص فیک یا اصل بودن لوازم یدکی هیوندای در اصفهان مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. بسته‌بندی لوازم یدکی هیوندای: معمولا قطعات تقلبی بسته‌بندی خوبی ندارند و تشخیص فیک بودن را از روی ظاهر راحت می‌کند.
  2. نوع آلیاژ: معمولا برای ساخت لوازم یدکی هیوندای اصل از آلیاژهای مرغوب استفاده می‌کنند و تشخیص این مورد با لمس و دیدن قطعه امکان‌پذیر می‌باشد.
  3. ناهمواری روی قطعات: هنگام خرید این قطعات به نوع جوشکاری آ‌ن‌ها توجه کنید وجود ناهمواری روی آن‌ها می‌تواند نشان از تقلبی بودن قطعات باشد. لوازم اصلی جوشکاری‌های ظریف و غیرقابل تشخیصی را دارند.
  4. هولوگرام و برچسب محصول: معمولا در نمونه‌های فیک هولوگرام وجود ندارد و بر روی برچسب محصولات شیوه نوشتن حروف متفاوت است و امکان وجود غلط‌ املایی نیز هست. معمولا شماره فنی یا Part Number روی لوازم یدکی هیوندای قابل‌ مشاهده است.

البته ممکن است که شماره فنی برند هیوندای و برند کیا یکی باشد. این شماره فنی به شما کمک می‌کند که قطعه مناسب و درست را برای ماشین خود انتخاب و نصب کنید. توجه نکردن به این شماره باعث ایجاد اختلال سراسری در کا خودرو می‌شود و می‌تواند هزینه چندین برابری را به شما تحمیل کند.

نمایندگی معتبر لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

همه‌ی افراد متخصص و تعمیرکارهای خودرو همیشه توصیه دارند که لوازم یدکی که نیاز دارید را از نمایندگی‌های معتبر و مجاز خریداری کنید. چون که قطعات تقلبی بسیاری وجود دارد و امکان اینکه با مراجعه به مراکز دیگر لوازم فیک به شما بفروشند زیاد است. و همانطور که بالاتر به این موضوع اشاره کردیم نه تنها مشکل اصلی حل نمی‌شود بلکه خطرات متعدد دیگری را نیز می‌تواند به همراه داشته باشد.

برای احتیاط بیشتر شما می‌توانید به فروشگاه لوازم یدکی هیوندای در اصفهان مراجعه کنید تا از مشکلات احتمالی زیر جلوگیری کنید:

  • کلاهبرداری: بعضی از مراکز لوازم یدکی قطعات بی‌کیفیت خود را به عنوان قطعه اورجینال به مشتریان می‌فروشند. این فروشگاه‌ها از این راه سودهای زیادی را به دست می‌آورند، بدون آنکه ذره‌ای به فکر ضرری که ممکن است مشتریان متحمل شوند باشند.
  • مشکلات ارسال مرسوله: با خرابی بعضی از قطعات خودرو گاهی تا انجام تعمیرات مورد نیاز امکان استفاده از آن سلب می‌شود. به همین دلیل در این موقعیت‌ها حتما باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خریداری شـده و خودرو تعمیر شود. ولی متاسفانه بعضی از مراکز فروش به این قضیه توجهی ندارند و مرسوله‌های خود را با تاخیر بسیار زیاد ارسال می‌کنند.

خرید لوازم یدکی هیوندای در اصفهان

برای خرید راحت و سریع و همچنین قابل اطمینان لوازم یدکی هیوندای در اصفهان می‌توانید با جستجو در سایت معتبر سورس یدک که فروشگاه‌های ثبت شده‌ی زیادی را در سرتاسر ایران دارد استفاده کنید و لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین می‌توانید به شماره های زیر برای پشتیبانی بهتر در امر خرید قطعات یدکی هیوندای در اصفهان در ارتباط باشید.

09385814274

02128421488