لوازم یدکی هیوندای آوانته

لوازم یدکی آوانته هیوندایی

لوازم یدکی آوانته کمپانی هیوندا یکی از مواردی است که یافتن آن چالش اصلی دارندگان این خودرو است. مونتاژ هیوندای آوانته در سال 1390 در ایران به پایان رسید ولی هنوز هم می‌توان خودروهای آوانته را در سطح شهر مشاهده کرد. پیدا کردن قطعات یدکی هیوندا اوانته در ایران سخت است. ولی ما در سایت سورس یدک با انواع فروشنده‌های لوازم یدکی آوانته در تهران، شیراز، مشهد، کرج، اصفهان، یزد و... در ارتباط هستیم. 

شما به راحتی قطعات هیوندای مورد نظر خود را می‌توانید در سورس یدک پیدا کنید. در هنگام خرید توجه داشته باشید که لوازم آوانته در دو برند جنیون‌پارت و Mobis عرضه می‌شوند. هر دو این‌ برندها لوازم یدکی خودروهای هیوندا و کیا را تولید می‌کنند. اما کیفیت برند Genuine Parts نسبت به برند موبیس کمی بهتر است. حتما از قطعات یدکی اصل و باکیفیت استفاده کنید و نصب قطعات را به یک متخصص بسپارید.

کنیستر آوانته

خرید لوازم یدکی آوانته

خرید قطعات اصل برای خودرو همواره جزء یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان است. در هنگام خرید لوازم یدکی اوانته شما باید به یک‌سری نکات توجه کنید. اولین مورد اصل بودن قطعات مورد نیاز است. قطعات OEM هیوندای همواره در دو برند جنیون پارت و موبیس عرضه می‌شوند. برند GENUINE PARTS قطعات درجه یک و MOBIS قطعات درجه دو تولید می‌کند. هر دو شرکت مورد تایید هیوندای هستند و کیفیت بالایی دارند. همچنین قطعات اصل هیوندای دارای لیبل و شماره فنی مخصوص خود هستند و شما می‌توانید از اصل بودن محصول استعلام بگیرید. 

مورد دوم در خرید لوازم یدکی٬ تهیه آن از مراکز معتبر است. شما با خرید از این اماکن می‌توانید تا حدود زیادی از اصل بودن قطعات مطمئن شوید. شما قطعات اصل هیوندای را می‌توانید از نمایندگی لوازم یدکی آوانته، مراکز معتبر خرید لوازم یدکی و فروشگاه‌های اینترنتی خرید لوازم یدکی معتبر همانند سورس یدک تهیه کنید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پایین و نامعقول این قطعات، می‌تواند یک نشانه برای تقلبی بودن لوازم یدکی باشد. قطعاتی که می‌توانید برای خودرو آوانته تهیه نمایید و مواردی که می‌توانید در سایت سورس یدک مشاهده کنید شامل قیمت لوازم جلوبندی آوانته و قطعات فرمان و ترمز خودرو، لوازم یدکی بدنه ، قطعات برقی و موتوری و لیست قیمت‌های لوازم یدکی اتومبیل آوانته هیوندا است.

خرید لوازم یدکی آنلاین

گشتن به دنبال لوازم یدکی اصل خودرو کاری زمان‌بر و مستلزم صرف وقت زیادی است. اگر قصد خرید حضوری قطعات یدکی را داشته باشید، لوازم یدکی آوانته در چراغ برق تهران پیدا خواهد شد. اما اگر فرصت زیادی در اختیار ندارید یا در تهران سکونت ندارید، خرید اینترنتی لوازم یدکی Avante هیوندای یکی از دیگر روش‌ها است. با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین در وقت و هزینه‌های دیگر خود صرفه‌جویی کنید. در این روش به راحتی می‌توانید به جست و جوی لوازم مورد نیاز خود بپردازید و در نهایت به وسیله تماس با فروشنده خرید خود را نهایی کنید. در فروشگاه‌هایی که توسط سورس یدک به شما معرفی می‌شوند می‌توانید به سادگی قطعات مد نظرتان را بیابید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

قطعات استوک هیوندای آوانته

خرید قطعات دسته دو یک روش عامه برای کاهش هزینه‌های لوازم یدکی خودرو است. از جمله لوازم دست دوم خودرو Avante می‌توان به موتور استوک آوانته، چراغ آوانته دست دوم و سپر استوک آوانته اشاره کرد. قطعه‌های دسته دو یا لوازم یدکی استوک آوانته معمولا از خودروهای اوراقی یا ماشین‌هایی که تصادف کرده‌اند استخراج می‌شوند. با توجه به شیوه جمع‌آوری این قطعات تعجبی ندارد اگر از کیفیت و استحکام کافی برخوردار نباشند. بنابراین سعی کنید به سراغ خرید این قطعات نروید و با خیال آسوده لوازم نو برای اتومبیل خود تهیه کنید.

دلیل دیگری که توصیه نمی‌شود تا لوازم استوک را خریداری کنید، امکان تشخیص دشوار قطعات اصلی از تقلبی است. این کار نیازمند تجربه و تخصص بالایی است. به جز مواردی که امکان تهیه قطعات اصل برای خودرو شما وجود ندارد، از استفاده لوازم استوک در اتومبیل خود به دور باشید.

قیمت لوازم یدکی هیوندای آوانته

قیمت لوازم یدکی آوانته به نرخ ارز، مدل خودرو، برند قطعات یدکی و همچنین نوع قطعه بستگی دارد. هیوندای آوانته یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه است و قیمت لوازم آن در محدوده خودروهای متوسط کشورمان است. عواملی همچون اصل بودن یا تقلبی بودن نیز در قیمت تاثیر دارند. قیمت لوازم یدکی در ایران به دلیل نوسانات نرخ ارز ثابت نیست. شما به صورت آنلاین در سایت سورس یدک یا حضور در بازارهایی مانند چراغ برق در تهران می‌توانید از قیمت‌ها باخبر شوید.

فروشگاه لوازم یدکی هیوندای آوانته

همانطور که در بالا ذکر شد خرید لوازم یدکی اصل برای آوانته از دو روش حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد. در روش حضوری شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های هیوندای آوانته قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید. روش دیگر برای خرید حضوری قطعات اصل، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی است. برای اطمینان از اصل بودن این فروشگاه‌ها می‌توانید پروانه صنفی آن‌ها را بررسی کنید.

بررسی خودرو هیوندای آوانته

لوازم یدکی هیوندا آوانته در تهران

خودرو هیوندای آوانته کره‌ای در 7 نسل و طی سال‌های 1999 تا 2020 توسط کمپانی Hyundai تولید شد. نسل سوم این خودرو در سال‌های 84 تا 91 توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به بازار داخلی ایران وارد شد. این خودرو با اتاق XD (فیس لیفت) در دو مدل اتومات و دنده‌ای در بازار موجود است. قیمت هیوندای آوانته در بازار ایران در حال حاضر چیزی حدود 570000000 تا 850000000 تومان است. از رقبای خودرو سدان کامپکت آوانته می‌توان به سیتروئن زانتیا، مزدا 3 ، مزدا 323 ، مگان و کرولا اشاره کرد.

کابین خودرو اوانته به صورت ارگونومیک طراحی شده است. اما عایق‌بندی کابین چنگی به دل نمی‌زند و زمانی که زیاد پدال گاز را بفشارید صدای موتور خودرو را می‌شنوید. همینطور در سرعت بالا کمک‌فنرهای آوانته به صدا درمی‌آیند. اما در مقایسه با رقبا شتاب خوبی دارد و همچنین نسبت به زانتیا هزینه نگهداری پایینی دارد.

قیمت لوازم جلوبندی آوانته

مشخصات فنی خودرو آوانته

خودرو Avante با پیشرانه 2000 سی‌سی که دارد می‌تواند قدرتی معادل 143 اسب بخار و گشتاور 182 نیوتن بر متر تولید نماید. این خودرو در مدت زمان 9.1 ثانیه از شتاب صفر به صد می‌رسد و در بین رقبا از شتاب بالایی برخوردار است. مصرف ترکیبی سوخت سدان آوانته 7.6 لیتر در صد کیلومتر است. در ادامه در قالب جدول دیگر مشخصات فنی خودرو آوانته هیوندای آورده شده است.

مدل خودرو

آوانته

شرکت سازنده

هیوندای (مونتاژ کرمان موتور)

نوع بدنه

سدان جمع‌وجور (شاسی یکپارچه)

گیربکس

5 دنده

حجم موتور 

2 لیتر

حداکثر توان

143 اسب بخار

حداکثر سرعت

206  km/h

حداکثر گشتاور

182 نیوتن‌­متر

شتاب 0 تا 100

9.1 ثانیه

تعداد سیلندر

4 سیلندر

ظرفیت باک 

55 لیتر

وزن خودرو 

1293 کیلوگرم

محور محرک

دیفرانسیل جلو

 

آپشن‌های خودرو هیوندای آوانته

خودرو سدان آوانته در سیستم روشنایی خود دارای چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب بوده و چراغ جلو آن هالوژنی است. فرمان این خودرو از نوع هیدرولیکی بوده و دارای ترمز ضدقفل است. به لحاظ ایمنی دارای 2 ایربگ یکی ایربگ راننده و دیگری ایربگ سرنشین جلو است. صندلی‌های خودرو دارای روکش پارچه‌ای بوده و صندلی راننده و سرنشین جلو به 4 حالت به صورت دستی قابلیت تنظیم دارند.

مزایا و معایب Avante Hyundai

یکی از نقاط قوت خودرو آوانته کمپانی هیوندای آن است که در ایران بازار دست دوم خوبی دارد. همچنین این خودرو کیفیت ساخت خوبی داشته و دوام قابل قبولی دارد. پیشرانه این خودرو هماهنگی خوبی با جعبه دنده آن دارد. استهلاک خودرو اوانته پایین بوده و شتاب بالایی دارد. اما از معایب آن بی‌کیفیت بودن روکش صندلی‌ها و مصرف سوخت شهری نامناسب و همچنین محدود بودن واردات آن است.

سوالات پرتکرار

آیا امکان ارسال لوازم یدکی آوانته به شهرستان‌ها وجود دارد؟

بله. تمامی قطعات خودرو Avante قابلیت ارسال فوری به تمامی شهرهای کشور را دارند.

قطعات هیوندای آوانته را از کجا پیدا کنم؟

شما می‌توانید با جست و جو در سایت سورس یدک لوازم یدکی مورد نیاز خود را بیابید. لیست قیمت لوازم یدکی آوانته را بررسی کرده و آن‌ها را آنلاین خریداری نمایید.

چگونه قطعات اصل آوانته را تشخیص دهم؟

قطعات اصل آوانته در دو برند جنیون و موبیس عرضه می‌شوند. هنگام خرید لوازم یدکی به برند و بسته‌بندی و کد فنی قطعه توجه نمایید. همچنین با خرید از منابع معتبر تا حدود زیادی می‌توانید از اصل بودن قطعات مطمئن شوید.

جمع بندی
خرید لوازم یدکی آوانته اصلی و اورجینال باعث افزایش کارکرد و دوام این خودرو می‌شود. باید دقت داشته باشید که قطعاتی که قصد خرید آن را دارید اورجینال و مرغوب باشند. قطعات یدکی بی‌کیفیت و تقلبی نه تنها راندمان خودرو اوانته شما را بالا نمی‌برد، بلکه سبب آسیب رسیدن به دیگر قطعات و در نهایت منجر به بروز حوادث ناگوار برایتان خواهد شد. 

لوازم یدکی اصل هیوندای Avante را می‌توان از مراکز معتبر به صورت حضوری یا آنلاین تهیه کرد. هنگام خرید کافی است که به نکات گفته شده توجه کنید تا قطعات اصلی را بتوانید تشخیص دهید. برای خرید قطعات آوانته هیوندا می‌توانید به سورس یدک مراجعه کرده و لوازم مورد نیازتان را تنها با چند کلیک ساده سفارش دهید. به راحتی خرید خود را انجام دهید و در کم‌ترین زمان لوازم یدکی آوانته را درب منزل‌تان دریافت نمایید.

نمایش 12 از 56 محصول
تصویر شاخص
شناسه
محصول
امتیاز
خرید
هیوندای کیا جباری
شناسه:1108
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:1106
امتیاز 0.0 کامنت 0
جنرال یدک
فروشگاه شفیعی
شناسه:897
امتیاز 0.0 کامنت 0
فروشگاه شفیعی
شناسه:896
امتیاز 0.0 کامنت 0
جنرال یدک
شناسه:876
امتیاز 0.0 کامنت 0
جنرال یدک
شناسه:875
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:856
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:714
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
شناسه:705
امتیاز 0.0 کامنت 0
هیوندای کیا جباری
محسن سیدجوادی
شناسه:701
امتیاز 0.0 کامنت 0
نمایش 1 تا 12 از 56 محصول