مشخصات هیوندای اکسنت 2020

با هیوندای اکسنت 2020 به راحتی میتوانید در مصرف بنزنی صرفه جویی کنید و در جاده های باریک به راحتی رانندگی کنید . این خودرو در سه تیپ مجزا از تیپ se گرفته تا تیپ لیمیتد یا محدود که دارای قیمت متفاوت میباشد و شما میتوانید نسبت به بودجه خود هر کدام از آن ها را خریداری کنید . این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری چهار سیلندری است که یک ماشین کارامد ساخت مپانی هیوندای را نشان میدهد .

اگر شما دنبال رانندگی آسان و سبک هستید و میخواهید برای سرگرم شدند رانندگی کنید به شما هیوندای اکسنت را پیشنهاد میکنیم ، که علاوه بر راحتی در رانندگی هیجان را هم به شما تقدیم میکند به صورتی که میتوانید در سر پیچ ها جیغ لاستیک ها را به صدا در بیاورید . به شما پیشنهاد میشود اگر به دنبال خودرویی هستید که در مسافرت برای شما راحت باشد از هیوندای اکسنت 2022 استفاده کنید

در تیپ های sel , limited میتوانید مشخصات بهتری در خودروی خود داشته باشید و از دنده های بیشتری برخوردار شوید و با سرعت بیشتر رانندگی کنید ولی باید به شما بگویم در هر سه مدل این خودرو که در سال 2020 طول شده است یک صفحه نمایش بسیار عالی دارد که خیال شما را میتواند از همه لجاظ جهت کنترل ماشین راحت کند .

 
قیمت هیوندا اکسنت 2020

ویژگی های جدید هیوندای اکسنت 2020

در این مدل خودرو شما میتوانید یک موتور چهار سیلندر و یک حعبه دنده اتوماتیک و دستی متغییر از نوع cvt شیش سرعته داشته باشید که میتواند رانندگی را بسیار براش ما دلچسب و راحت کند .

این نوع تغییراتی که در موتور جعبه دنده این مدل از اکسنت رخ داده ، باعث شده است که مصرف سوخت به صورت چشم گیری کاهش یابد . البته باید بگوییم که مدل 2020 نسبه به 2019 ، 10 اسب بخار کمتر در موتور تولید میکند اما به نظر میرسد از نظر کیفیت و شتاب مانند همان مدل 2019 باشد و این چیزی است که ما میپسندیم

نوع جعبه دنده 6 سرعته cvt
تعداد دنده 6 دنده

قیمت هیوندای اکسنت 2020

بر کسی پوشیده نیست که طرفدران خودرو های گیربکس دستی خیلی زیاد است . باید بدانید که خودروهای هیوندای مدل اکسنت گیربکس خیلی عالی برای تعویض دارد. اما باید که نوع گیربکس دستی آن فقط در تیپ SE آن ارائه میشود . این نوع تیپ یک سدان موچک با تجهیزات مناسب میباشد که قیمت فوق العاده ارزان در بازار جهانی دارد و این همان چیزی که است که از نظر ما میتواند یک خودروی عالی برای سواری باشد و ما آنر ا پیشنهاد میکنیم .

در این نوع تیپ میتوانید امکانات خوبی را داشته باشید . بیایید در جدول زیر به قمیت تیپ های مختلف این خودرو نگاهی بیندازیم

تیپ

قیمت

SE 16270 دلار آمریکا
SEL 18625 دلار آمریکا
LIMITED 20375 دلار آمریکا


قیمت هیوندا اکسنت صفر

عملکرد موتور ، گیربکس هیوندای اکسنت 2020

این مدل اکسنت از کمپانی هیوندای دارای یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر میباشد که 120 اسب بخار نیرو تولید میکند که دیفرانسیل جلو میباشد و چرخ های جلو را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک متغیر CVT به جرکت در می آورذ . که نوع چهار سیلندر برای سال 2020 بسیار جدید میباشد .

این خودرو از سمت ما آزمایش نشده است ولی باید نشان بدهد که مانند مدل 2019 دارای قدرت فراوانی میباشد البته در بالا اشاره شد که در یک مدل قدیمی تر این خودرو 130 اسب بخار موتور تولید میکند .

همیشه رانندگی راحت به هندلینگ ترجیح داده میشود با این حال اکسنت 2020 ، دارای بدنه کوچکی میباشد و به همین دلیل میتواند شتاب بالایی داشته باشد و رانندگی را در جاده برای شما آسان کند به خصوص اگر دنبال جای پارک میگردید این ماشین شما را برای این موضوع زیاد اذیت نمیکند

حجم موتور 1.6 لیتر
اسب بخار 120

مصرف سوخت و MPG هیوندای اکسنت 2020

همیشه این مورد را در ذهن دارید که خودروهای کوچک مصرف سوخت کمتری نسبت به دیگر ماشین ها دارند ، در مورد اکسنت 2020 باید بگویم درست حدس زدید و دقیقا برای این نوع خودرو این موضوع صدق میکند .  این خودرو به دلیل داشتن موتور چهار سیلندر جدید مصرف سوخت را در تمام موتور بهبود بخشیده است و کاهش میدهد .

مدل های گیربکس دستی اکسنت برای هر 100 کیلومتر حدودا 7 لیتر سوخت میسوزانند و مدل های اتوماتیک آن برای هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر سوخت میسوزانند ، که مصرف سوخت برای این خودرو بسیار عالی میباشد ، البته باید همیشه در نظر داشتهب اشید که در شهر رانندگی میکنید یا در جاده ، چراکه مصرف سوخت در هر منطقه ای متفاوت میباشد .

مصرف سوختی گیبرکس دستی (100 کیلومتر) 7 لیتر
مصرف سوختی گیبرکس اتوماتیک (100 کیلومتر) 6.5 لیتر

فضای داخلی و کابین هیوندای اکسنت 2020

فضای داخلی هیوندای اکسنت 2020 خوش‌ساخت به نظر می‌رسد، اما فاقد استایل شیک کیا ریو یا جادار بودن صندلی‌های عقب هیوندا فیت است که تقریباً شش اینچ فضای پای اضافی را در عقب ارائه می‌کند. هیوندای اکسنت  دارای طراحی شیک و خیلی ساده ای میباشد .این خودرو در چند رنگ خاص ارایه می شود

رنگ مشکلی  دارای فضای داخلی و تاریک میباشد
رنگ پژ دارای صندلی های دو رنگ برنزه و مشکی میباشد

 

صفحه نمایش و اتصالات هیوندای اکسنت 2020

این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی 5.0 اینچی استاندارد است و دارای پورت های uSB و رابط برای اتصال دیگر دستگاه ها همچون تلفن همراه و … میباشد ، اما سیستم  صفحه لمسی 7.0 اینچی که در تریم‌های SEL و Limited ارائه می‌شود، از فناوری بالاتری برخوردار است.

این خودرو  دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto و همچنین یک پورت USB دوم است که در پشت کنسول مرکزی قرار دارد. در تمام تیپ های اکسنت 2020 میتواند از طریق بلوتوث به سیستم موبایل خود متصل شوید و همچنین قابلیت اتصال به رادیوی ماهواره ای SiriusXM  را دارد

صفحه نمایش 5.0 اینچی مدل SE
صفحه نمایش 7.0 اینچی مدل SEL , LIMITED

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هیوندای اکسنت 2020

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به اکسنت رتبه چهار ستاره ایمنی را داده است، اما موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها آن را انتخاب ایمنی برتر نامیده است. ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو، ویژگی‌های اختیاری کمک راننده هستند که در بسیاری از رقبای هیوندای اکسنت ارائه نمی‌شوند. ویژگی های امنیتی کلیدی عبارتند از:

هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار

 گارانتی و نگهداری هیوندای اکسنت 2020

برای 10 سال یا 100000 مایل، هیوندای و شرکت کیا بهترین ضمانت‌های پیشرانه موجود ماشین را ارائه می‌کنند، وهیوندای اکسنت جدیدترین خودرو در خط تولید هیوندای است. این شرکت همچنین در حال حاضر  پشتیبانی تعمیر و نگهداری رایگان را ارائه می دهد که از رقبای سنتی مانند تویوتا بهتر عمل می کند.

  1. گارانتی محدود 5 سال یا 60000 مایل را پوشش می دهد
  2. گارانتی پیشرانه 10 سال یا 100000 مایل را پوشش می دهد
  3. تعمیر و نگهداری رایگان 3 سال یا 36000 مایل را پوشش می دهد


هیوندای اکسنت مونتاژ

منبع