کیا کارناوال 2015،یک خودروی پیشرفته

کیا کارناوال 2015 اولین کارناوال کاملاً جدید کیا پس از تقریباً 10 سال، در اوایل سال 2015 وارد استرالیا شد.  کارناوال 2015  یکی از کاربردی ترین و از نظر فناوری پیشرفته ترین ماشین ها است. کارناوال جدید هم در داخل و هم در خارج یک گام بزرگ از نسل قبلی خود است. گام‌ های بزرگی در طراحی و مهندسی بدنه  خودروها در سطح جهانی برداشته شده است و موتور جدید کیا کارناوال 2015نیز در مقایسه با استیجر قدیمی که در نهایت جایگزین شده است، پیشرفت چشمگیری داشته است.

در واقع، مارک های بزرگ کره جنوبی کیا و شرکت مادرش هیوندای، سریعتر از هر خودروساز دیگری پیشرفت کرده اند. احتمالاً ژاپنی ها هنوز هم در این راه از کره ای ها بهتر عمل می کنند، اما با اختلاف اندکی.

بررسی کیا کارناوال 2015

برداشت اول این است که کیفیت داخلی و تناسب و پرداخت بهترین کاری است که کیا تا به حال انجام داده است. پارچه ‌ها و تریم‌ ها بالاتر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم و مواد به کار رفته در کابین و حتی استفاده خلاقانه از رنگ‌ها برای نمایش ویژگی‌ها مواردی است که دلیل محبوبیت این خودرو شده است. می توان کیا کارناوال 2015 را با Honda Odyssey که کمی ارزان تر (از 38990 دلار) مقایسه کرد که در حال حاضر پرفروش ترین است.

عکس کیا کارناوال 2015

در همه مدل های بالاتر از S،در کیا کارناوال 2015 یک سیستم ناوبری ماهواره ای 8.0 اینچی وجود دارد که به عنوان پخش کننده رسانه (USB یا DVD) عمل می کند و فضای خوبی را به کابین می بخشد. در واقع، علاقه مندان مشتاق متوجه خواهند شد که اساساً با سیستم موجود در سدان هیوندای سوناتا یکسان است.

ناوبری ماهواره ای به خوبی کار می کند و استفاده از آن خیلی سخت نیست، اگرچه ممکن است کمی طول بکشد تا به ساختار عجیب منوها عادت کنید. در مدل‌های پلاتینیوم با مشخصات بالا همچنین یک کلاستر دیجیتال نظارتی 7.0 اینچی TFT وجود دارد که جایگزین سرعت‌سنج استاندارد و نمایشگر OLED 3.5 اینچی در SLi و Si می ‌شود (مدل S دارای یک نمایشگر در پنل ابزار است).

طراحی کیا کارناوال 2015

کیا کارناوال 2015 کاملاً جدید دارای سبکی است و بسیاری از آن. این دیگر جعبه ای روی چرخ نیست که توسط خانواده ای که به جابجایی مردم نیاز دارد  به جای اینکه بخواهد خریداری کند. ما عاشق جلوپنجره بزرگ رادیاتور کارناوال جدید هستیم. قسمت سمت عقب دارای طراحی جدید و پنجره باریک شیکی است. بمنظور رانندگی و پارک راحت تر، بدنه کارناوال کمی کوتاه تر و پایین تر از قبل است. متاسفانه پارکینگ کیا مشکل ساز است زیرا طول کارناوال 5115 میلی متر و عرض آن 1985 میلی متر است.

فضای داخلی کیا کارناوال 2015

فضای داخلی بسیار عالی است و در مقایسه با مدل نسل قبلی که کارناوال بزرگ (Grand Carnival) نامیده می شد، پیشرفت چشمگیری داشته است.

کیا کارناوال 2015 دارای هشت صندلی پارچه ای (یا چرمی) راحت می باشد؛ دو صندلی جداگانه در جلو است و سه صندلی در ردیف مرکزی. پشتی صندلی مرکزی را می توان تا کرد تا یک میز تشکیل دهید، یا می توان آن را به طور کلی جدا کرد. صندلی ها با مواد مقاوم در برابر لکه پوشیده شدند، به این معنی که اگر به طور تصادفی مایعی روی آن بریزید مشکل ساز نخواهد بود.

صندلی وسط ردیف دوم را می توان به طور کامل جدا کرد، که اگر سه فرزند دارید و می خواهید خانواده 2+2+1 را بنشینید، فوق العاده است.

فضای داخلی کیا کارناوال 2015

شاید بهترین صندلی سه صندلی ردیف سوم برای افرادی با قد کمتر از 180 سانتی متر باشد، اما این موضوع برای گروه خریداران خودرو مشکلی ایجاد نمی کند. واقعیت این است که اگر شما نیاز به حمل پنج نفر یا بیشتر با فضای کافی برای حمل آن دارید، انتخاب بهتری نسبت به قیمت وجود ندارد.

هر چند به ندرت یک نفر به هشت صندلی نیاز دارد. در واقع، تحقیقات بازار خود کیا می ‌گوید که اکثر خریداران آنهایی هستند که سه فرزند دارند و فضای اضافی را می‌ خواهند که یک شاسی ‌بلند معمولی پنج صندلی (یا ۵+۲) واقعاً نمی ‌تواند ارائه دهد.

فضای داخل کیا کارناوال 2015

فضای پاها مانند فضایی یک لیموزین است. ورود به صندلی های عقب راحت لست، اگرچه بهتر است که افراد جوان ‌تر در این صندلی ها بنشینند. حتی با وجود استفاده از همه صندلی ها، کیا کارناوال 2015 فضای خوبی برای چمدان ها دارد.

ایمنی کیا کارناوال 2015

کارناوال دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌های جلوگیری از تصادف یا کاهش تصادف است، از جمله کاهش واژگونی و کنترل ترمز در پیچ. کیا کارناوال 2015 هندلینگ خوبی دارد اگر به دلیل بی دقتی دررانندگی یا سریعتر از حد انتظار وارد پیچی شوید، کیا کارناوال 2015 هر کاری که بتواند برای جلوگیری از تصادف انجام می دهد یا خطرات را به حداقل می رساند.

موتورها / گیربکس کیا کارناوال 2015

عملکرد موتور خوب است، حتی با وجود بار مناسب. کیا دو انتخاب برای موتور دارد، یک موتور 3.3 لیتری V6 بنزینی (206 کیلووات قدرت و 336 نیوتن متر گشتاور) یا یک موتور 2.2 لیتری توربودیزل (147 کیلووات و 440 نیوتن متر) که هر دو از گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده می کنند. هر کدام از این دو گزینه برای جابجایی یک خانواده پرجمعیت به اندازه کافی خوب است.

موتور کیا کارناوال 2015 بنابر گفته ها کیا کارناوال 2015بنزین 11.6 لیتر در هر 100 کیلومتر (با 91 اکتان بدون سرب) را جرعه جرعه مصرف می کند در حالی که گازوئیل به طور متوسط 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.

رانندگی کیا کارناوال 2015

طراحی هوشمندانه کیا کارناوال 2015 باعث می ‌شود که کارناوال کاملاً جدید کیا بیشتر یک سدان هشت نفره باشد. راحتی، فضا و کیفیت سواری قابل توجهی را فراهم می کند. ورود و خروج افراد به دو ردیف جلویی صندلی ها ساده است، معمولاً افراد مسن و/یا بزرگتر برای سوار شدن به عقب ترین صندلی ها مشکل دارند. با این حال، از آنجایی که این یک خودروی کم ‌سرعت است و نه یک خودروی شاسی بلند سواری، این مشکلات به حداقل می ‌رسد.

رانندگی کیا کارناوال 2015

به لطف دید عالی در همه جهات، پارکینگ کیا کارناوال 2015آسان ‌تر از چیزی است که انتظار دارید. سنسورهای پارک عقب برای همه مدل های محدوده کارناوال نصب شده است.

قیمت کیا کارناوال 2015

قیمت های پایه از 32900 دلاری شروع می شود که بدون احتساب کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی گران قیمت، حدود 2800 دلار کمتر از میانگین برای این بخش است. با 46000 دلار، یک کارناوال برتر به طور مشابه 4000 دلار پایین تر از میانگین بخش شروع می شود.

نتیجه گیری خرید کیا کارناوال 2015

متأسفانه برای کیا، سال نو مقررات ایمنی جدیدی را به همراه دارد، یکی از آنها حکم می ‌کند که صندلی‌ های ردیف دوم باید دارای یادآور کمربند ایمنی باشند (که کارناوال ندارد)، تنها بر این اساس، کارناوال جدید امتیاز پنج ستاره را از دست می ‌دهد. کیا در حال کار برای رفع این مشکل است و خودروهایی که از سه ماهه سوم (2015) وارد بازار می شوند، از این استاندارد برخوردار خواهند بود. این همان چیزی است که زمانی اتفاق می‌افتد که خودروها به‌جای اینکه صرفاً برای سرنشینان ایمن باشند، مطابق با مقررات ایمنی طراحی می ‌شوند.

جالب اینجاست که رقبای اصلی کیا کارناوال 2015 مطلقاً تفاوتی ندارند و هیچکدام برای ردیف دوم دارای یادآور کمربند ایمنی نیستند، اما همانطور که قبل از مقررات جدید آزمایش شده بودند، دارای رتبه بندی ایمنی پنج ستاره هستند. از نظر ارزش، کاربردی و فناوری، هیچ ماشینی بهتر از کیا کارناوال 2015 در بازار وجود ندارد.