بررسی مشخصات هیوندای آزرا 2007

هیوندای آزرا 2007 عملکرد خوب، فضای داخلی بسیار جادار و فهرست طولانی از ویژگی های ایمنی و گارانتی بی بدیل را ارائه می دهد.با این حال، بسیاری هندلینگ (رانندگی و کنترل) آن را مبهم و ظاهر بیرونی را ملایم می دانند. اگر به دنبال خرید خودرو های مشابه هستید، ممکن است بخواهید تویوتا آوالون و دوج چارجر پیشرو در کلاس خود را در نظر بگیرید، یا حتی نگاهی به هوندا آکورد و تویوتا کمری تا حدودی کوچکتر اما مورد بررسی قرار دهید.

چه خبر از هیوندای آزرا 2007؟

هیوندای آزرا برای سال 2007 با تنها چند اصلاح جزئی و تریم GLS سطح پایه جدید باز می گردد. ابزار دقیق الکترولومینسانس در مدل های Limited امسال طراحی تمیزتری دارد. علاوه بر این، اکنون همه مدل‌ ها دارای کنترل‌ های صوتی استاندارد روی فرمان و نمایشگر فشار باد لاستیک هستند.

نقاط مثبت هیوندای آزرا 2007

  • فضای داخلی بسیار جادار با مواد باکیفیت و تناسب و پرداخت محکم
  • ترکیب موتورهای جامد، ارائه قدرت صاف و پاسخ خوب
  • گارانتی پیشرانه در کلاس
  • گزینه های سیستم صوتی باورنکردنی با قدرت و صدای با کیفیت بالا

نقاط منفی هیوندای آزرا 2007

  • برخی سواری و هندلینگ را تا حدودی مبهم و شلوغ می دانند
  • عدم وجود گزینه های سیستم ناوبری یا بلوتوث
  • یک ظاهر ظاهری دلپذیر اما به طور کلی ملایم و بدون الهام

نقاط منفی هیوندای آزرا 2007

دیگر ویژگی ها و مشخصات هیوندای آزرا 2007

 

دارای 5 صندلی 19 City, 28 Hwy
FWD 263 اسب بخار

 

تحقیق و رتبه بندی هیوندای آزرا 2007

در حال حاضر آزرا 2007 دارای امتیاز 8.3 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 48 تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.

بررسی اجمالی مشخصات هیوندای آزرا 2007

آزرا 2007 به دلیل فضای داخلی جادار و بزرگ، شتاب گیری قوی، ترمز مطمئن و فهرست طولانی از ویژگی های ایمنی استاندارد مورد علاقه اکثر منتقدان خودرو است. ادموندز ، آزرا را “شیک و در عین حال بی ادعا، راحت و در عین حال چابک، و لوکس و در عین حال با قیمت متوسط” می نامد و جایزه “تحت تعقیب ترین سدان زیر 30000 دلار” را به آن اعطا کرد.

هیوندای آزرا 2007 به دلیل توازن بین ویژگی ها و قابلیت هایش بسیار محبوب است. نویسندگان فوربس اجماع را به بهترین شکل خلاصه می‌ کنند و آن را «طراحی زیبا از داخل و خارج» می‌ خوانند و خاطر نشان می‌ کنند که «سابقه‌ ای نرم ارائه می‌ کند» و «عریض‌ تر و جادارتر از نسخه قبلی خود است و پیچیدگی کلی بیشتری ارائه می‌دهد».

Atlanta Journal-Constitution با این موضوع موافق است و بیان می‌ کند که آزرا “با طراحی معاصر، فضای داخلی جادار و قدرت بیش از حد کافی، برای ستاره شدن آماده است.” MSN به نتیجه مشابهی می رسد و آزرا را “ترکیبی از سبک، ایمنی، لوکس و عملکرد یک سدان ممتاز اما با قیمتی قابل دسترس تر” می نامد.

خرید لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی هیوندای آزرا 2007 از سایت آگهی سورس یدک

بررسی اجمالی مشخصات هیوندای آزرا 2007

بسیاری از منتقدان به مقرون به صرفه بودن آزرا در کلاس خود اشاره می کنند و قیمت آن را قانع کننده، جذاب و رقابتی می دانند. ریک نیومن، منتقد US News، آزرا را “محصول خوب و بدی می‌ داند که رقبا را چند هزار دلار یا بیشتر کاهش می‌ دهد.” ادموندز می گوید: «آزرا ممکن است ارزان باشد، اما فکر نکنید که این بدان معناست که ضعیف و نا کارآمد به نظر می رسد یا ارزان است» و خاطرنشان می کند که «یک رهبر ارزشی در بخش خود است و قیمتی را ارائه می دهد که رقبای برتر را پایین می آورد».

در توافق، Kelley Blue Book آزرا را «یکی از قدرتمند ترین اتومبیل های هیوندای‌ که تا به حال ساخته شده است، یک رهبر ارزشی در بخش خود» می‌نامد. IntelliChoice به مدل پایه آزرا برای هزینه مالکیت پنج ساله پیش‌ بینی‌ شده آن در مقایسه با سایر خودرو های کلاس خود، رتبه‌بندی «متوسط» می‌ دهد.

با این حال، یک اقلیت صدادار با اجماع موافق نیستند. به عنوان مثال، AutoWeek می‌گوید «برچسب قیمت معامله را از بین می‌ برد» و اشاره می‌ کند که فورد فیوژن یا تویوتا کمری جدید با قیمت مشابه ممکن است خرید بهتری باشد. هیوندای آزرا 2007 در سه تیپ مختلف عرضه می شود: مدل پایه آزرا GLS، آزرا SE و آزرا لیمیتد.

عملکرد و mpg هیوندای آزرا 2007

GLS با موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت قابل احترام 234 اسب بخار عرضه می شود، در حالی که تریم های SE و Limited دارای موتور 3.8 لیتری V6 با قدرت 263 اسب بخار هستند. هر دو V6 نیروی خود را از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک که حالت دستی را ارائه می دهد به چرخ های جلو می فرستند.

ما یک Azera Limited را 7.1 ثانیه برای سرعت 0-60 مایل در ساعت تعیین کرده ایم. مصرف سوخت برای بزرگراه 21 شهری و 28 با نرخ 3.3 با رتبه 3.8 به ترتیب 19 و 28. تجربه ما با شرکت محدود طولانی مدت ما نشان داده است که آزرا برای شکستن 20 مایل بر گالن در رانندگی مختلط به سختی فشار می آورد.

رانندگی با هیوندای آزرا 2007 چگونه است؟

با توجه به قیمت آن، هیوندای آزرا 2007 سطوح قابل توجهی از ظرافت و آرامش را ارائه می دهد. سر و صدای جاده حتی در سرعت های بالا حداقل است و امکان مکالمات آرام را در کابین فراهم می کند. اگرچه این هیوندای هرگز به اندازه خودرو هایی مانند نیسان ماکسیما و کرایسلر 300 احساس ورزش نمی کند، شتاب آن سریع است و همیشه قدرت کافی از V6 وجود دارد.

هندلینگ آزرا نرم است. با این حال، خودرو در اطراف پیچ ها قابل پیش بینی و ایمن است و فرمان نیز احساس نرم و دقیقی دارد. برای خریدارانی که بیشتر به راحتی به جای اسپرت علاقه دارند، آزرا مطمئن ناامید نخواهد شد.

ایمنی هیوندای آزرا 2007

هیوندای ، هر آزرا را به ترمز های دیسکی ضد قفل، کنترل کشش، کنترل پایداری، تکیه گاه‌ های سر فعال جلو، کیسه‌ های هوای جانبی صندلی‌ های جلو و کیسه‌ های هوای پرده‌ ای کناری تمام‌ قد مجهز می‌ کند. هیوندای آزرا 2007 در تست تصادف از جلو NHTSA چهار ستاره از پنج ستاره را کسب کرد و در تست تصادف از بخش جانبی پنج ستاره عالی دریافت کرد. در آزمایش‌های IIHS، آزرا به دلیل محافظت از سرنشینان در تصادفات آفست از جلو، امتیاز برتر «خوب» و در تست برخورد جانبی امتیاز «قابل قبول» (دومین امتیاز بالا) را کسب کرد.

ایمنی هیوندای آزرا 2007

منابع: cars.usnewsedmunds