کیا پیکانتو 2020

کیا پیکانتو 2020

کیا پیکانتو 2020 علیرغم نام تندش، در سال 2003 به عنوان یک خودروی شهری با قیمت ارزان و مجهزوارد شد . نسخه دوم در سال 2011 از دیزاین برند کره ای نهایت بهره را برد. کیا پیکانتو 2020 یک خودروی شهری فیس لیفت شده با ظاهری جدید و تجهیزات استاندارد به روز عرضه می شود. نسخه فیس لیفت شده کیا پیکانتو با خودروی شهری به روز شده برای رقابت با نسل سوم هیوندای i10 عرضه شده است.

مشخضات کیا پیکانتو 2020

کیا پیکانتوهرگز به ‌عنوان یک خودرو برای مسافت‌ های طولانی معرفی نشده است. اگرچه ممکن است از نظر کیفیت کامل (در برخی از سطوح تریم) و دینامیک ضعیف باشد، اما این خودرو مزایای زیادی دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از رانندگی برای انجام کارهای روزمره در شهر می شود.

در نمای بیرونی، کیا پیکانتو2020 دارای چراغ‌ های جلوی به ‌روز شده با چراغ‌های روشنایی LED در روز، چراغ‌های عقب LED جدید و نسخ ه‌ای به ‌روز از مشبک رادیاتور «پوزه ببر» برند تجاری است. خریداران همچنین گزینه های 10 طرح رنگ و دو طرح چرخ آلیاژی در اندازه های 14 یا 16 اینچی را دارند.

مشخصات بدنه کیا پیکانتو

کیا همچنین مدل اسپرت GT-Line پیکانتو و تریم X-Line الهام گرفته از SUV را به روز کرده و سپرهای جلو و عقب جدید را برای هر دو مدل تعبیه کرده است. مدل اول دارای ورودی هوای جلو گسترده تر، طراحی مشکی براق و مه شکن LED جدید است، در حالی که مدل دوم با لغزش محافظ جدید ارائه می شود.

این مطلب را هم بخوانید :  تست شمع خودرو در 7 گام

صفحه لمسی و طراحی فلزی داخلی جدید کیا پیکانتو 2020

داخل پیکانتو دارای یک دسته ابزار دیجیتال جدید 4.2 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی هشت اینچی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto است. صفحه دوم یک اینچ بزرگتر از صفحه لمسی قدیمی Picanto است و می تواند همزمان با دو دستگاه جفت شود: یکی از طریق بلوتوث و دیگری از طریق اتصال USB.

خریداران کیا پیکانتو2020 همچنین می ‌توانند روکش صندلی‌های پارچ ه‌ای یا چرم مصنوعی و طیف وسیعی از بسته‌های رنگی داخلی را انتخاب کنند که دوخت متضاد صندلی، تکیه ‌گاه صندلی و تزئینات داشبورد را اضافه می ‌کند. چهار گزینه در دسترس است – لیمویی، نارنجی، قرمز و سبز – که دومی جلوه ای غیرعادی از جین به روکش صندلی اضافه می کند.

بررسی کیا پیکانتو

موتور کیا پیکانتو 2020

در واقع موتور بزرگترین تفاوت را در اینجا ایجاد می کند. خط تولید موتور برای مطابقت با آخرین استانداردهای آلایندگی به روز شده است. نقطه ورود به طیف به روز شده پیکانتو یک واحد 1.0 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی است که 66 اسب بخار قدرت و 96 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در بالای خط پیکانتو، نسخه اصلاح ‌شده‌ای از واحد 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ خودروی خروجی قرار دارد که 99 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می ‌کند و تنها در مدل‌های GT-Line موجود است.

کیا پیکانتو 2020 دارای یک گیربکس پنج سرعته دستی به صورت استاندارد، چند گیربکس پنج سرعته اتوماتیک جدید کیا به صورت خودکار در خودروهای 66 اسب بخاری موجود است.

کیا تعداد زیادی فناوری کمک راننده را در پیکانتو تعبیه کرده است. ارتقاءها شامل تشخیص برخورد از جلو، کمک به جلوگیری از برخورد در نقطه کور، کمک به حفظ خطوط، سیستم هشدار دهنده راننده و کمک به دنبال خط است.

این مطلب را هم بخوانید :  هیوندای توسان 2015

موتور کیا پیکانتو 2020

همچنین هفت کیسه هوابال، وسایل بزرگی از مکان‌های لنگر صندلی کودک ISOFIX، سیستم کنترل کشش اصلاح‌ شده و توقف اضطراری را دریافت می‌ کند که در صورت ترمز خودروی راننده، به‌ طور خودکار چراغ‌ های خطر خودرو چشمک می ‌زند.

قیمت کیا پیکانتو 2020

قیمت اولیه 11200 پوند برای پیکانتو1 با موتور 1.0 لیتری 66 اسب بخار و گیربکس پنج سرعت دستی است. تجهیزات استاندارد شامل چرخ های فولادی 14 اینچی، چراغ های جلوی خودکار، سیستم رادیویی DAB با بلوتوث و نمایشگر کوچک 2.6 اینچی اطلاعات راننده است.

قیمت پیکانتو 2 از 12700 پوند شروع می شود که اگر مشتریان گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنند به 13370 پوند افزایش می یابد. این خودرو دارای آینه های رنگی بدنه، دستگیره درها، روکش پارچه مشکی درجه یک، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان روکش چرمی، قطعات داخلی براق، شیشه های برقی جلو و عقب، سیستم رادیویی DAB با چهار بلندگو با بلوتوث، نمایشگر خوشه اطلاعات راننده جدید 4.2 اینچی و دستیار برخورد از جلو ارتقا یافته است.

تریم پیکانتو3 از 14200 پوند شروع می شود. رینگ های آلیاژی 15 اینچی در کنار چراغ های مه شکن جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک و کروز کنترل اعمال می شوند. سیستم صفحه نمایش لمسی هشت اینچی با اتصال و ناوبری Apple CarPlay و Android Auto معرفی شده است.

مدل های X-Line و X-Line S از این نظر منحصر به فرد هستند که دارای یک صندلی سه نفره در عقب هستند و به ترتیب از 13850 پوند و 14520 پوند قیمت دارند. مدل های X-Line دارای چرم مصنوعی داخلی و صفحه نمایش هشت اینچی جدید اما بدون ناوبری هستند. انتخاب X-Line S سطح راحتی موجودات را افزایش می دهد، سیستم ناوبری، صندلی ها و گرم کن فرمان و موارد دیگر را داراست.

همین داستان برای مدل های GT-Line و GT-Line S است که از 13850 پوند شروع می شود برای خودروی 66 اسب بخاری، 14850 پوند برای نسخه 99 اسب بخاری و 16000 پوند برای GT-Line S شروع می شود که به طور انحصاری با نسخه قدرتمندتر ارائه می شود.

این مطلب را هم بخوانید :  بهترین زمان تعویض شمع خودرو چه موقعه ای است؟ 7 نشانه زمان تعویض شمع خودرو

رقبای اصلی کیا پیکانتو 2020  کدامند؟

سؤال خوبی بود. به نظر می رسد که بخش خودروهای شهری دوران اوج خود را سپری کرده است، زیرا امروزه مردم بیشتر به موتورهای بزرگتر با فضای بیشتر و دید بهتر از جاده علاقه مند هستند. با این حال، چند گزینه خوب برای انتخاب وجود دارد: هیوندای i10، تویوتا آیگو، VW Up و فیات 500 احتمالا بهترین گزینه‌های شما هستند.

سولات متداول کیا پیکانتو 2020

کیا پیکانتو 2020 ماشین نسل سوم است، درست است؟

بله. در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2017 رونمایی شد، تغییرات بین تکرارهای دوم و سوم در ابتدا محدود به اصلاح جزئیات بود، نشانه ای که به سختی می توان سودی در بخش خودروهای شهری داشت. به خصوص از خودروهایی که با موتورهای بنزینی وحشتناک کار می کنند. با این حال، کیا با چراغ‌های جلو، سپرها و صفحه‌ نمایش‌ های سرگرمی جدید توانست بودجه لازم برای یک فیس لیفت متوسط ​​در سال 2020 را پیدا کند.

رانندگی موتور استاندارد 66 اسب بخار چگونه می باشد؟

کیا پیکانتو 2020 ماشین شهری خود را به خوبی انجام می ‌دهد و مناسب برای رانندگی در شهر به خصوص اگر به تنهایی سفر می‌ کنید.

تفاوت پیکانتو2 با پیکانتو 1 چیست؟

کیا پیکانتو 2 دارای تهویه مطبوع است چیزی که پیکانتو1 ارائه نمی دهد.

نتیجه گیری کیا پیکانتو 2020

به طور کلی کیا پیکانتو 2020 یک خودروی همه جانبه چشمگیر است و تغییرات اخیر تنها باعث شده است که آن را به یک چشم انداز جذاب تر تبدیل کند. رانندگی در شهر با آن بسیار جذاب است و برای زندگی روزمره شهری بسیار کاربردی است.

منبع: https://www.carsguide.com.au/kia/picanto/price/2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اپلیکیشن سورس یدک لذت را تجربه کنید!!! همین حالا نصب کندانلود و نصب
+