شاید شما قصد خرید خودروی تالیسمان مدل 2017 را داشته باشید. از این جهت بهتر است قبل از خرید, درباره این خودرو اطلاعات کامل و دقیقی را به دست آورید. سورس یدک در این مقاله تمامی اطلاعات جامع را درباره خودروی تالیسمان به شما عزیزان ارائه می دهد تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.

تاریخچه خودروی تالیسمان 2017

رنو تالیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که توسط خودروساز فرانسوی رنو از سال 2015 تولید خود را آغاز کرد. این خودرو جایگزین خودروهای  رنو لاگونا و همچنین رنو لتیتود شد که هیچ جایگزینی مستقیم برای آن برنامه ریزی نشده بود.

این خودرو از سال 2015 تا 2022 توسط کارخانه رنو دوآی رنو تولید شد و از سال 2016 توسط شرکت تابعه آن در کره جنوبی رنو کره موتورز تولید می شود. تالیسمان مدل 2017 نیز مدل جدیدی بود که با تغییرات جزئی نسبت به مدل های قبل خود تولید و به بازار عرضه شد. در این مقاله به بررسی تالیسمان مدل 2017 خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی خودروی تالیسمان 2017

خودروی تالیسمان 2017 دارای مشخصات فنی می باشد. در زیر تمام این مشخصات فنی را آورده ایم.

  • نوع بدنه: سدان
  • تعداد سرنشین: 4 نفر
  • محور محرک: دیفرانسیل جلو
  • گیربکس: 7 دنده اتومات 2 کلاچه
  • پیشرانه: 4 سیلندر توربوشارژ
  • نوع جعبه دنده: خودکار دو کلاچ
  • تعداد سوپاپ: 16 سوپاپه
  • حجم موتور: 1.6 لیتر
  • قدرت موتور: 190 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • گشتاور: 260 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد: 7.7 ثانیه
  • سرعت: 225 کیلومت بر ساعت
  • مصرف ترکیبی: 5.6 لیتر در هر صد کیلومتر
  • میزان مصرف سوخت شهری: 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
  • میزان مصرف سوخت در بزرگراه ها: 4.6 لیتر در هر 200 کیلومتر
  • حجم باک: 51 لیتر

طراحی خارجی خودروی تالیسمان مدل 2017

بررسی خودروی تالیسمان 2017 از نظر طراحی بیرونی

خودروی رنو تالیسمان مدل 2017 دارای طراحی قدرتمند و زیبای خارجی است. این خودرو با رنگ های کرومی ظریف و مجموعه ای از رنگ های آلیاژی 17 اینچی قابل توجه است که نه تنها به زیبایی آن می افزاید بلکه در اطراف پیچ های جاده ها نیز کمک زیادی می کند.

بنابراین می توان گفت که این خودروی محبوب از نظر زیبایی شناختی یک شاهکار است. لبه های قدرتمند و خطوط برجسته, همراه با طرح های منحصر به فرد چراغ های جلو و عقب, دوز سنگینی از زیبایی را به این خودرو می بخشد.

بنابراین می توان گفت که طراحی خارجی تالیسمان 2017 تا حدودی موفق بوده و توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید. ولی باید ببینیم آیا این خودرو در طراحی داخلی نیز توانسته است مانند طراحی بیرونی موفق عمل کند؟

ابعاد و اندازه های خودروی تالیسمان 2017

خودروی تالیسمان مدل 2017 دارای 4848 میلی متر طول, 1870 میلی متر عرض, 1463 میلی متر ارتفاع, 2808 میلی متر فاصله محوری و 1444 کیلوگرم وزن می باشد.

طراحی داخلی خودروی تالیسمان مدل 2017

طراحی داخل کابین خودروی تالیسمان 2017

در داخل کابین خودروی تالیسمان 2017، طراحان از صندلی‌های هواپیما الهام گرفته‌اند تا حداکثر راحتی را برای سرنشینان فراهم کنند. و همچنین این خودرو در واقع بسیار جادار است. حتی برای یک فرد سنگین وزن و درشت هیکل نیز این سدان فرانسوی مقدار زیادی فضای سر و پا را در جلو و عقب ارائه می دهد.

در نتیجه خودروی تالیسمان 2017 توانسته است هم در طراحی بیرونی و هم در طراحی داخلی خود موفق باشد و انتخاب بسیاری از مردم برای خرید باشد.

فضای صندوق عقب تالیسمان 2017

فضای صندوق عقب خودروی تالیسمان 2017

صندوق عقب خودروی تالیسمان 2017 نیز جا دار است و این مسئله برای زمان هایی که دارندگان این خودرو قصد مسافرت دارند بسیار کاربردی است زیرا دیگر مشکل کمبود فضا را برای وسایل خود نخواهند داشت.

فضای صندوق بار با اندازه 608 لیتر، علاوه بر فضای ذخیره سازی 25 لیتری در داخل کابین، و 30 لیتر بیشتر از رقیب آلمانی فولکس واگن پاسات است.

امکانات و آپشن های تالیسمان 2017

خودروی تالیسمان مدل 2017 دارای یک سری امکانات و آپشن ها است که از این نظر می تواند رقیب جدی برای سایر خودروهای موجود در بازار باشد. از جمله این امکانات می توانیم به فرمان برقی, سیستم صوتی BOSE , صندلی های فرست کلاس, سقف پارانومیک, چراغ شور, گرمکن صندلی های جلو, صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی, سرد کن صندلی های جلو, هدآپ, 13 بلندگو,

آینه حساس به نور, چراغ های جلو ال ای دی, کروز کنترل هوشمند, سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک, شیشه های اتوماتیک, رادار نقطه کور, استارت دکمه ای, آینه تاشو برقی, دوربین دید عقب, نور پردازی داخلی با رنگ های مختلف و…… اشاره کنیم.

بررسی خودروی تالیسمان 2017 از نظر ایمنی

تمام خودروهایی که توسط شرکت های معتبر ساخته و به بازار عرضه می شوند تا حدی می توانند سلامت و ایمنی سرنشینان خود را تضمین کنند. مثلا خودروی تالیسمان 2017 برای به وجود آوردن این امنیت به یک سیستم هشدار ترافیک متقابل عقب, ترمز اضطراری پیشرفته, هشدار خروج از خط و رادار نقطه کور مجهز شده است.

همچنین لازم به ذکر است که خودروی تالیسمان 2017 توانسته است امتیاز 5 ستاره ایمنی را کسب نماید.

بررسی تالیسمان 2017 از نظر تجربه در رانندگی

تجربه رانندگی با خودروی تالیسمان 2017

از نظر عملکرد رانندگی، خودروی تالیسمان 2017 این قابلیت را دارد که شما را با ویژگی‌های متفاوتی که هنگام جابجایی بین حالت‌های رانندگی اتخاذ می‌کند، شگفت‌زده کند. در حالی که حالت کامفورت فرمان را شل می‌کند، تعلیق را نرم می‌کند و ویژگی ماساژ روی صندلی‌ها را فعال می‌کند. حالت اسپرت شتاب را بهبود می‌بخشد و سیستم تعلیق را سفت می‌کند تا جلوی چرخش بدنه را بگیرد.

اگرچه تالیسمان 2017 اجازه می دهد تا یک حالت رانندگی سفارشی با نقشه های جداگانه برای فرمان، سیستم تعلیق و گیربکس ایجاد شود، اما حالت اسپرت بسیار جذاب است.

بنابراین شما با خرید خودروی تالیسمان مدل 2017 می توانید رانندگی خوبی را تجربه کنید.

معایب و مشکلات تالیسمان مدل 2017

خودروی تالسمان 2017 دارای مشکلاتی می باشد که در ادامه این مشکلات را لیست کرده ایم:

  • مشکلات مربوط به سیستم تعلیق موتور که در هنگام رانندگی باعث ایجاد سر و صدای زیاد در موتور می شود.
  • فنر بندی خشک خودرو که می تواند ضربه های زیادی را به اتاق خودرو وارد کند.
  • همچنین این خودرو در سربالایی ها ممکن است کمی مکث کند.

مزایای خودروی تالیسمان مدل 2017

همانطور که گفتیم رنو تالیسمان 2017 دارای طراحی داخلی و بیرونی جذابی است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می نماید. داشتن داشبوذ بزرگ و صندوق عقب جادار از دیگر مزیت های این خودرو به شمار می رود. همچنین این خودرو دارای امکانات و آپشن های زیادی است که احساس خوبی را برای دارندگان خودروی تالیسمان 2017 به وجود می آورد.

قیمت خودروی تالیسمان 2017

قیمت خودروی تالیسمان مدل 2017 مانند تمامی خوروهای موجود در بازار همواره در حال تغییر است. این تغییرات قیمت ها دلایلی از جمله تغییرات در نرخ ارز, شرایط تحریم و… دارد. به دلیل همین نوسانات قیمت ها بسیاری از مرد به خرید خودروهای دست دوم و کارکرده روی می آورند.

البته در خرید تالیسمان 2017 دست دوم باید دقت کنید تا بتوانید خودرویی با عملکرد خوب و قابل قبول تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت های روز خودروی تالیسمان 2017 می توانید هم به صورت حضوری به فروشگاه های شهرتان مراجعه کنید و هم با یک سرچ ساده در اینترنت از قیمت روز انواع خودروها مطلع شوید.

خرید خودروی تالیسمان مدل 2017

همانطور که گفتیم بعد از اطلاع از قیمت خودروی تالیسمان 2017 برای خرید این خودرو باید به فروشگاه ها و مراکز معتبر مراجعه کنید و در هنگام خرید به تمامی مشخصات خودروی تالیسمان 2017 توجه کافی داشته باشید.

خرید لوازم یدکی تالیسمان 2017

اگر شما دارای خودروی تالیسمان 2017 هستید بدون شک بعد از مدتی نیاز به تعویض قطعات یدکی آن دارید. برای خرید لوازم یدکی تالیسمان 2017 بهتر است به یک مرکز معتبر مانند سورس یدک مراجعه کنید تا از اصالت کالا و قیمت مناسب آن اطمینان داشته باشید.

سوالات متداول

آیا خودروی تالیسمان مدل 2017 برای خرید مناسب است؟

اینکه چه خودرویی برای شما مناسب است کاملا به شرایط شما و بودجه تان برای خرید خودرو بستگی دارد ولی به طور کلی اگر بودجه کافی در اختیار دارید و به دنبال یک خودروی خوب می گردید خودروی تالیسمان 2017 گزینه مناسبی است.

در خرید خودروی دست دوم تالیسمان 2017 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید خودروهای دست دوم از جمله تالیسمان مدل 2017 تنها نباید به قیمت آن توجه کنید بلکه عملکرد خودرو بیش از قیمت آن اهمیت دارد و یک خودروی خوب تا حد زیادی ضامن جان و مال شما خواهد بود.

سخن آخر

سورس یدک در این مقاله تمامی اطلاعات مفید و ارزشمند را درباره خودروی تالیسمان مدل 2017 در اختبار شما عزیزان قرار داده است. خواهشمندیم اگر در آینده قصد خرید این خودرو را  دارید در ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به آگاهی لازم در این زمینه برسید و سپس اقدام به خرید خودروی تالیسمان مدل 2017 کنید.