سوزوکی کیزاشی 2023

سوزوکی کیزاشی2023| بررسی مشخصات و قیمت سوزوکی کیزاشی|سورس یدک

سوزوکی کیزاشی 2023 یک خودروی سایز متوسط ​​است که توسط خودروساز ژاپنی سوزوکی تولید می شود. سوزوکی ایده های دیگری داشت، اما تلاش کرد ما را با این خودرو متقاعد کند. برای این منظور، کیزاشی را معرفی کرد، اما مدلی که هرگز برای بازار بریتانیا مناسب نبود، و برای ایالات متحده و استرالیا مناسب تر بود.

کیزاشی در حال حاضر فقط در پاکستان به فروش می رسد زیرا از سایر بازارها حذف شده است. شرکت پک سوزوکی موتورز در پاکستان سوزوکی کیزاشی را عرضه کرد. سوزوکی کیزاشی به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری مجهز است که 185 اسب بخار قدرت و 170 پوند فوت گشتاور تولید می کند. طراحی شیک و چشم اندازی زیبا دارد. سپر و چراغ جلو به شکلی جذاب شکل گرفته اند.

بررسی سوزوکی کیزاشی 2023

کیزاشی که یک مدل جدید از سوزوکی است، در حال حاضر در آمریکا، هند و استرالیا به فروش می رسد اما اکنون برای اولین بار به بریتانیا می آید. این یک سالن اسپورت است که جایی بین Skoda Octavia کمی کوچکتر و Ford Mondeo بزرگتر با قیمت های کمتر از 23000 پوند قرار دارد.

سوزوکی کیزاشی 2023 به خوبی ساخته شده است. مواد کابین کمی مقرون به صرفه به نظر می رسد،  سوزوکی  کیزاشی دارای سانروف برقی، کنترل پایداری ESP، سنسورهای پارک جلو و عقب، صندلی‌های برقی جلو، که صندلی راننده در 10 جهت قابل تنظیم است، ورودی بدون کلید، هشت بلندگوی استریو با ساب ووفر دریافت خواهید کرد. ، کروز کنترل، پورت USB و کنترل های صوتی روی فرمان وصفحه نمایش لمسی Sat Nav می باشد.

این مطلب را هم بخوانید :  علت سولفاته شدن باتری ماشین و راه‌های جلوگیری از آن

مزایا و معایب سوزوکی  کیزاشی

زیبایی سوزوکی کیزاشی ممکن است به چشم همه ما بیاید، اما یافتن بینندگانی که احساس کنند کیزاشی چیزی جز یک قطعه واقعاً زیبا از طراحی خودرو است، دشوار است. این خودروی کوچک‌تر از خودرویی مانند موندئو یا پژو 508 است. در جدول زیر به برخی مزایا و معایب سوزوکی کیزاشی می پردازیم:

مزایا معایب
طراحی داخلی عالی مواد سازنده مطابق با استانداردها نیست
دارای اصول اولیه کیفیت صندوق بار کوچک
سیستم چهار چرخ محرک
گیربکس CVT هوشمند
رینگ های آلیاژی 18 اینچی زیبا
فضای داخلی کامل چرمی
هفت کیسه هوا

مزایا و معایب سوزوکی  کیزاشی 2023

فضای داخلی سوزوکی کیزاشی 2023

فضای داخلی سوزوکی کیزاشی 2023 راحت است و کیفیت بالایی دارد. ماشین بسیار ساکتی است. البته سوزوکی کیزاشی دارای موارد اضافی که به راحتی می توانند چند هزار پوند به قیمت برخی از خودروهای دیگر بپردازند که در جدول زیر به آن اشاره می کنیم. دیفرانسیل جلو استاندارد است و سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است. در فضای داخلی، تجهیزات استاندارد در مدل پایه از جمله ورود بدون کلید، لوازم جانبی برق کامل، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای و رابط USB/iPod چشمگیر هستند. سایر ویژگی‌ها مانند صندلی‌های برقی، سانروف، روکش چرمی، پدل‌های تعویض فرمان و بلوتوث.

موتور سوزوکی کیزاشی 2023

مانع اصلی موفقیت کیزاشی در فروش، موتور آن بود. موتورهای 2.4 لیتری بنزینی هرگز نمودارهای فروش را تهدید نمی‌ کنند و بدون موتور دیزلی ارائه شده، دارای 178 اسب بخاراست. این خودرو به یک گیربکس شش سرعته CVT با تعویض دنده پشت فرمان و یک اهرم دنده که می‌توانید به جلو و عقب حرکت دهید، جفت می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید :  هیوندای آزرا 2007

این جعبه در هماهنگی با موتور به خوبی کار می کند و وقتی دکمه نامحسوسی را در قسمت پایینی فشار دهید که کیزاشی را به حالت چهار چرخ متحرک تبدیل می کند، بهتر است. حداکثر سرعت آن 127 مایل در ساعت است. این موتور توسعه‌ای از واحد گرند ویتارا است و در صورت افزایش کمی صدادار است، اما سواری و هندلینگ به خوبی ارزیابی می‌شود.

موتور سوزوکی کیزاشی 2023

ایمنی سوزوکی کیزاشی 2023

سوزوکی کیزاشی 2023 را به عنوان یک وسیله نقلیه یک ستاره (از پنج) کسب کرد. این یک ارزیابی سخت است. بله، معیارهای کارایی تا حدی از بهترین کلاس یا حتی میانگین فاصله دارند، اما این واقعیت در قیمت درخواستی یک نمونه استفاده شده منعکس می‌شود. برای کسانی که خودرویی را می خواهند که در همه آب و هوا خوب کار کند بسیار مناسب است. به سختی می توان دقیقاً دانست که خریدار معمولی کیزاشی بریتانیایی چه کسی می تواند باشد.

ظرفیت سوزوکی کیزاشی

ظرفیت سوخت  63لیتر
ظرفیت مسافر 5 نفر

 

نکات مهم فنی سوزوکی کیزاشی

سوزوکی کیزاشی 2023 نقطه فروش واقعی را سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد می داند. کیزاشی در بیشتر مواقع از جلو هدایت می شود اما در صورت نیاز می توان گشتاور را بین چرخ های جلو و عقب 50/50 تقسیم کرد. دارای یک گزینه تک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر بنزینی است  که توسعه ای گرند ویتارا است  اما با 20 اسب بخار اضافی که در مجموع به 177 اسب بخار قدرت می رسد. عملکرد متوسط ​​است، سرعت 0-62 مایل در ساعت 8.8 ثانیه طول می کشد در حالی که حداکثر سرعت 127 مایل در ساعت است.

نکات مهم فنی سوزوکی کیزاشی 2023

رانندگی  سوزوکی کیزاشی

مهندس ارشد کیزاشی ممکن است آن را به عنوان یک خودروی واقعی برای رانندگی توصیف کند، اما در واقع تجربه رانندگی دقیقاً به نصف تقسیم می شود. در سوزوکی کیزاشی 2023 هندلینگ در واقع بسیار خوب است و به شما حس سرعت می دهد. فرمان وزن خوبی دارد اما گاهی اوقات کمی ناسازگار است . سوزوکی تصمیم گرفته است که کیزاشی را فقط با  CVT عرضه کند و برای موتور 2.4 لیتری مناسب نیست.

این مطلب را هم بخوانید :  هیوندای النترا 2023

قیمت قطعات سوزوکی کیزاشی 2023

(تقریباً بر اساس مالیات بر ارزش افزوده 2.4 کیزاشی) شمع‌ها 7 پوند برای هر جفت و لنت‌های ترمز عقب تا 45 پوند به ازای هر جفت و جلو 55 پوند برای هر مجموعه هستند. حدود 15 پوند برای فیلتر سوخت و 9 پوند برای فیلتر روغن بپردازید.

قیمت سوزوکی کیزاشی 2023

قیمت سوزوکی کیزاشی 2023 در پاکستان در سال 2023 امسال اندکی افزایش یافته است. قیمت این خودرو در پاکستان بین 5.000.000 پوند است زیرا خودروی وارداتی است و به همین دلیل در قیمت آن تغییراتی وجود دارد.

خلاصه مطلب سوزوکی کیزاشی

سوزوکی کیزاشی 2023 خودرویی با ظاهری بسیار خوب است. هنگام فکر کردن به خودروهای سوزوکی احتمالاً به سوپرمینی‌های شلوغ و شاسی ‌بلندهای گرند ویتارا فکر خواهید کرد. ایده سوزوکی برای تولید خودرویی که ممکن است با شرکت آئودی یا اشکودا با مشخصات بالاتر رقابت کند، چندان معتبر به نظر نمی رسد.

بنابر گفته های شرکت هدف سوزوکی 2023 در ماه های آینده این است که افراد بیشتری برای سفرهای طولانی تر پشت فرمان کیزاشی باشند. با وجود جذابیت های  سوزوکی کیزاشی 2023، هنوز نتوانسته است خود را به عنوان یک خودروی مورد علاقه در مسافت های طولانی تثبیت کند. با توجه به نظرات مثبت در مورد سوزوکی کیزاشی، ما فکر می‌کنیم که این کار به خوبی در آینده انجام خواهد شد.

منابع:2023 Suzuki Kizashi Design, Interior, And Price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اپلیکیشن سورس یدک لذت را تجربه کنید!!! همین حالا نصب کندانلود و نصب
+