مجله سورس یدک > خودرو ها > خودروی سوناتا 2014 همراه با بررسی مشخصات ظاهری فنی موتوری و قیمت

خودروی سوناتا 2014 همراه با بررسی مشخصات ظاهری فنی موتوری و قیمت

بررسی خودروی سوناتا مدل 2014

شاید شما نیز علاقه مند باشید تا درمورد یکی دیگر از خودرو های محبوب بازار یعنی سوناتا 2014 اطلاعات کامل و جامعی را کسب کنید .از این جهت سورس یدک پیشنهاد می کند برای کسب این اطلاعات مفید و ارزشمند تا پایان مقاله همراه ما باشید.

به طور کلی اولین نسل از خودروی سوناتا توسط کشور کره جنوبی در سال 1985 تولید و به بازار های جهانی عرضه شد. ولی تنها دوسال دوام آورد و و به دلیل عدم استقبال مردم تولید این نسل از سوناتا متوقف شد.

هیوندای سوناتا از لحاظ دسته بندی در رده خودروهای سدان قرار دارد و این خودرو امروزه به دلیل قدمت زیاد, نسل هشتم خود را تولید و به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

اکنون می خواهیم به بررسی خودروی سوناتا 2014 که در نسل هفتم این خودرو قرار می گیرد بپردازیم.

تاریخچه سوناتا 2014

تاریخچه ی خودروی سوناتا مدل 2014

شرکت هیوندای کره جنوبی در سال 2014 نسل هفتم سوناتا که به نام سوناتا LF شناخته می شود را تولید و عرضه کرد. این خودرو در اوایل ورود به بازار های جهانی با خودروهای تویوتا کمری , نیسان آلتیما, فورد فیوژن و هوندا آکورد شروع به رقابت کرد و بین مردم به جایگاه مورد قبولی دست یافت.

خودروی سوناتا بعد از مدل 2014 نسل های جدید و متفاوتی را نیز پشت سر گذاشت و در مدل های بالاتر و کامل تر نیز طراحی و تولید شد.

مشخصات خودرو سوناتا 2014

مشخصات ظاهری و فنی خودروی سوناتا مدل 2014

خودروی سوناتا 2014 دارای مشخصات ظاهری و فنی ویژای است که این خودرو را از سایر خودرو ها متمایز می کند.

مشخصات ظاهری خودرو سوناتا 2014

  • وزن کلی خودرو: 1950 کیلوگرم
  • ارتفاع از سطح زمین : 135 میلی متر
  • قد خودرو : 1470 میلی متر
  • طول خودرو : 4820 میلی متر
  • ارتفاع فضای سر عقب : 960 میلی متر
  • فضای پای عقب : 880 میلی متر
  • فاصله بین دو چرخ عقب و جلو : 2795 میلی متر
  • پهنای خودرو : 1836 میلی متر
  • ظرفیت صندوق عقب : 464 لیتر
  • وزن خالص : 1451 کیلوگرم
  • ارتفاع فضای سرجلو : 1015 میلی متر
  • فضای پای جلو : 1155 میلی متر
این مطلب را هم بخوانید :  مقایسه خودرو جک j4 و j5

مشخصات فنی خودرو سوناتا 2014

  • میزان مصرف سوخت :

در هر 100 کیلومتر 8.5 لیتر برای داخل شهر

در هر 100 کیلومتر 5.8 لیتر برای بزرگراه ها

  • موتور : 2.4 لیتر L4 DOHC با 16 سوپاپ
  • توان : 190 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
  • نوع سیستم انتقال قدرت : سیستم محرک جلو
  • دارای سیستم کنترل پایداری
  • دارای سیستم کنترل کشش
  • گیربکس : اتوماتیک 6 سرعته با قابلیت تعویض دستی
  • نوع بدنه : سدان
  • تعداد در ها : 4 در
  • تعداد صندلی ها : 5 صندلی

مزایای خودرو سوناتا 2014

خودروی سوناتا 2014 دارای ویژگی های برجسته ای اعم از : فضای باز جلوی پا, مشخصات فنی استاندارد, مصرف بنزین خوب, ترمز های قوی ,تعادل خوب فرمان و سیستم تعلیق, روکش چرمی و فضای داخلی پیشرفته است. همچنین صندلی های عقب نیز دارای بست های صندلی کودک می باشند.

هیوندای سوناتا 2014 دارای بلوتوث, جک صوتی USB , رادیو ماهواره ای و پیوند آبی است که ویژگی هایی مانند ناوبری گام به گام را ارائه می دهد.

از دیگر مشخصات سوناتا 2014 می توان به یک دوربین دید عقب, یک سانروف پانوراما, یک سیستم صوتی با صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی و یک سیستم صوتی و ناوبری با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی اشاره کرد.

مشکلات خودروی سوناتا 2014

خودروی هیوندای سوناتا 2014نسبت به مدل های قبلی مشکلات کمتری دارد ولی باز هم نمی توان این خودرو را یک خودروی بی عیب و نقص نامید. در ادامه به برخی از مشکلاتی که در خودروی سوناتا 2014 ممکن است مشاهده کنیم اشاره خواهیم کرد:

  • خطر آتش گرفتن موتور
  • خرابی کمربند ایمنی
  • چسبندگی فرمان
  • انسداد موتور که تنها راه حل آن تعویض کل موتور می باشد که در واقع هزینه بسیار بالایی هم دارد
  • سوختن چراغ های ترمز
  • مشکلات تهویه مطبوع که ناشی از نشت فریون یا خرابی کندانسور است که در نتیجه باعث می شود سیستم به درستی خنک نشود
  • و …

قیمت روز خودرو هیوندای سوناتا 2014

قیمت روز خودروی سوناتا مدل 2014

قیمت هیوندای سوناتا 2014 همانند دیگر مدل های این خودرو در طول سال های مختلف همواره شاهد تغییراتی بوده است.این تغییرات در قیمت ها به عوامل متعددی مثل نوسانات نرخ های ارزی , شرایط تحریم و….. بستگی دارد. بیشتر مردم به دلیل همین مشکلات مربوط به تغییرات قیمت در خودرو ها به خرید خودرو های کارکرده و دست دوم روی می آورند.

این مطلب را هم بخوانید :  بررسی مشخصات فنی تویوتا کمری 2008 + قیمت

اگر شما هم می خواهید از قیمت های روز خودروی هیوندای سوناتا مدل 2014 مطلع شوید هم می توانید به سایت های مختلف سری بزنید و هم  به صورت حضوری به نمایندگی های فروش خودرو ها در شهرتان مراجعه نمایید.

خرید خودروی هیوندای سوناتا مدل 2014

خرید یک خودروی با کیفیت و مناسب همواره یکی از دغدغه های بین مردم می باشد. اگر شما نیز قصد خرید خودروی سوناتا مدل 2014 را دارید بهتر است درمورد تمامی ابعاد این خودرو اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

خرید لوازم یدکی خودروی سوناتا مدل 2014

فروشگاه سورس یدک در زمینه ی خرید قطعات یدکی سوناتای 2014 نیز شما را یاری کرده و تمامی قطعات یدکی باکیفیت این خودرو را با قیمت مناسب و ضمانت پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

خواهشمندیم با دقت کامل این مقاله را مطالعه فرمایید و بعد از اینکه نسبت به خرید خودروی سوناتا 2014 اقدام کردید و احیانا به لوازم یدکی این خودرو نیز نیاز پیدا کردید می توانید با اطمینان کامل به سایت سورس یدک مراجعه کنید.

خرید و فروش هیوندای سوناتا مدل 2014 در تبریز

تبریز به عنوان یکی از کلان شهر های ایران دارای نمایندگی های فروش خودروهای زیادی اعم از خودروی سوناتا 2014 می باشد. اگر قصد خرید این خودرو را در این شهر دارید می توانید به نمایندگی های فروش این خودرو مراجعه کنید و با توجه به بودجه خود خودروی مناسب را انتخاب نمایید.

فروش هیوندای سوناتا مدل 2014 در تهران

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور دارای نمایندگی های زیادی است که در حوزه خرید و فروش خودرو ها از جمله خودروی سوناتا 2014 فعالیت می کنند. شما اگر ساکن این شهر هستید یا به هر دلیلی تصمیم دارید خودروی سوناتا 2014 را از این شهر خریداری کنید می توانید به این نمایندگی ها سری بزنید.

این مطلب را هم بخوانید :  راهنمای جامع نیسان ماکسیما

سوالات متداول

از کجا لیست مشخصات خودروی سوناتا 2014 را تهیه کنیم؟

اگر شما این مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید لیست تمامی مشخصات هیوندای سوناتا 2014 را خواهید یافت.

آیا خودروی سوناتا 2014 خودروی مناسبی است؟

شما باید با توجه به شرایطی که دارید و بودجه ای که برای خرید خودرو در نظر گرفته اید خودروی خود را انتخاب کنید. اگر شما بودجه ی کافی را دارید, خودروی سوناتا 2014 می تواند خودروی مناسبی برای شما باشد.

لیست قیمت های خودروی سوناتا 2014 را از کجا می توان تهیه کرد؟

شما می توانید با یک سرچ ساده در سایت های مختلف از قیمت روز تمامی خودرو ها از جمله خودروی سوناتا مدل 2014 آگاه شوید.

چرا خرید خودروی سوناتای 2014 باکیفیت بسیار مهم است؟

یک خودروی خوب و با کیفیت می تواند تا حد زیادی ضامن جان و حتی مال شما باشد و خودروی سوناتا نیز از این قاعله مستثنا نیست. پس برای جلوگیری از هر نوع مشکلی اول از همه از کیفیت و سلامت خودرویتان اطمینان حاصل فرمایید.

در خرید خودروی دست دوم سوناتا مدل 2014 به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما باید حتما در خرید تمامی خودروهای دست دوم از جمله سوناتای 2014 از سلامت و ایمنی تمامی قطعات اطمینان داشته باشید و تنها قیمت خودروهای دست دوم را ملاک قرار ندهید چه بسا خودروهای دست دوم زیادی وجود دارند که بسیار قیمت پایینی دارند ولی طول عمر بسیار کمی هم دارند.

هزینه بیمه هیوندای سوناتا 2014 چقدر است؟

هزینه بیمه سوناتای 2014 به عوامل مختلفی مانند: نوع بیمه مورد نظر شما, سطح پوشش و… بستگی دارد.همچنین سن, جنسیت, موقعیت مکانی و حتی سابقه رانندگی شما نیز در نرخ بیمه تاثیرگذار است.

کلام آخر

سورس یدک با سابقه درخشان خود در زمینه فروش قطعات یدکی خودرو توانسته است اعتماد شما عزیزان را کسب کند و جایگاه مورد قبولی را در بین مشتریان خود پیدا نماید. از شما عزیزان انتظار می رود قیل از خرید خودروی سوناتا مدل 2014 حتما با دقت کامل این مقاله را مطالعه فرمایید تا هم بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و هم بهترین انتخاب ها را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با اپلیکیشن سورس یدک لذت را تجربه کنید!!! همین حالا نصب کندانلود و نصب
+